AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Eller er du en kul mama? Anonymkode: 4eaf8...cc7
Elysion Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Hva er greia med alle kjerring-relaterte trådene for tiden? 🤔 3
Gjest rampenissen72 Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Tror ikke det er noe som egentlig er en «kul mamma». På et eller annet tidspunkt vil barn syns at foreldrene er drit kleine, uansett. Kansje andre barn/ungdommer syns du er kul, men dine egne barn nei.
-lykke- Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Datteren min synes nok jeg har en kul stil, for hun vil ofte ha det samme som meg/style seg på samme måte. Men hun er 10 år, så jeg tipper at dette vil snu helt om i løpet av kort tid 😅 Venter bare på at hun skal begynne å synes alt jeg går i er skikkelig kjipt. Er vel veldig få barn, i hvert fall ungdommer, som synes foreldrene sine er så veldig kule? 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #5 Skrevet 7. september 2021 4 minutter siden, Wednesday Addams said: Hva er greia med alle kjerring-relaterte trådene for tiden? 🤔 Kjerringer som kjeder seg. Anonymkode: ae29d...c33 2
Sokkar Skrevet 7. september 2021 #6 Skrevet 7. september 2021 (endret) Mnjaaa. Ene barnet mitt er for liten til å bry seg. Et annet synes jeg er noe av det vakreste som finnes og det eldste har den yngste moren i klassen og er fornøyd med det 😊 Endret 7. september 2021 av Sokkar
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #7 Skrevet 7. september 2021 Vi er nok kjerringer hele gjengen. Lite å gjøre med det. Anonymkode: bbdde...253
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #8 Skrevet 7. september 2021 -lykke- skrev (15 minutter siden): Datteren min synes nok jeg har en kul stil, for hun vil ofte ha det samme som meg/style seg på samme måte. Men hun er 10 år, så jeg tipper at dette vil snu helt om i løpet av kort tid 😅 Venter bare på at hun skal begynne å synes alt jeg går i er skikkelig kjipt. Er vel veldig få barn, i hvert fall ungdommer, som synes foreldrene sine er så veldig kule? Min er blitt 12, og det er veldig i ferd med å snu! 🤣🤣🤣 Guttene bryr seg nada, tror ikke det har ofret stilen min en eneste tanke. Men tapte et veddemål med 17 åringen en gang da han var liten, og måtte gå i liverpooldrakt på jobb, DA synes han jeg var kul! (Ikke enig) Anonymkode: d0f7d...c5f 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #9 Skrevet 7. september 2021 Tror sønnen min på 21 aldri har ofret en tanke på hva slags stil jeg har. Anonymkode: 9dffc...158
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #10 Skrevet 7. september 2021 Ja, helt sikkert. Men jeg er 44 og har ikke noen interesse i å kle meg i superstramme jeans som er litt korte, hvite sokker og sneakers. Jeg liker skjørt og høye hæler. Sønnen min elsker moncler og armani klær... Det kunne jeg heller ikke gått i. Anonymkode: a97bc...898
-lykke- Skrevet 7. september 2021 #11 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Min er blitt 12, og det er veldig i ferd med å snu! 🤣🤣🤣 Guttene bryr seg nada, tror ikke det har ofret stilen min en eneste tanke. Men tapte et veddemål med 17 åringen en gang da han var liten, og måtte gå i liverpooldrakt på jobb, DA synes han jeg var kul! (Ikke enig) Anonymkode: d0f7d...c5f Liverpool drakt på jobb! 😅😅😅 Herlig! 👏👏👏
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #12 Skrevet 7. september 2021 Barna mine er 2 år gamle så jeg tviler på at de ser på stilen min som "kjerring" med tanke på at de verken vet hva stil eller kjerring betyr. Anonymkode: 41d92...548
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå