AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #21 Skrevet 8. september 2021 Den aller beste adventskalenderen er den hvor du kjøper små ting til hver dag og pakker de inn. Jeg gjorde det for mannen min i fjor, og han elsket det ❤️ Anonymkode: 70aa7...79a 3
Zidji Skrevet 8. september 2021 #22 Skrevet 8. september 2021 Hva som helst utenom Babor!!! Dritkjedelig kalender med samme ampull hver dag. Da kan du liksågod bare kjøpe et serum til henne. Kjøp noe med mer variasjon! Det hadde jeg digget. Spesielt viss det var av ulike merker. 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #23 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den aller beste adventskalenderen er den hvor du kjøper små ting til hver dag og pakker de inn. Jeg gjorde det for mannen min i fjor, og han elsket det ❤️ Anonymkode: 70aa7...79a Det er utrolig snilt og koselig av deg, men den kjøper jeg meg ut av gitt😁 Anonymkode: dd0fc...573 2
LittDiva Skrevet 8. september 2021 #24 Skrevet 8. september 2021 wandagirl skrev (9 timer siden): Babor adventskalender. Ingen over, ingen ved siden av🤩👌🏻 Helt enig!
skruf Skrevet 8. september 2021 #25 Skrevet 8. september 2021 Babor sin ville ikke jeg jublet av glede over, det høres kjedelig ut med en ampulle med serum hver dag. Foretrekker heller ulike produkter som jeg kan teste ut (og kanskje få noen nye favoritter som jeg fortsetter å kjøpe)m Det finnes et hav av adventskalendere; jeg har bl.a tidligere kjøpt Body shop sin til datteren min, Yankee candle duftlys-kalender til andre datteren min (hun elsker duftlys), te-kalender til moren min, en kalender med ulike små søte glass med marmelade til moren min, lakris-kalender, øl-kalender fra Gulating og vingummi-kalender til mannen min 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #26 Skrevet 8. september 2021 Kjedelige, små ampuller med serum (Babor) eller små restetuber med ørten produkter der over halvparten er ubrukelige (Rituals) er ikke noe for denne kona. Lakris, derimot! 🤩 Den aller beste kalenderen hadde vært om mannen min hadde pallet inn 24 ting han med sikkerhet visste jeg ville bli glad for, men det toget regner jeg med har gått etter å ha vært gift i 20 år. 🤪 Anonymkode: 74174...3ef 4
Zidji Skrevet 8. september 2021 #27 Skrevet 8. september 2021 (endret) Jeg tror jeg ville likt Lookfantastic sin kalender som har mye varierte merker innenfor sminke og hår-hudpleie. Eller kanskje Asos eller Yves Rocher. Må kjøpes på nett da, men de har hvertfall mer spennende innhold enn en daglig ampull! Så kan du legge til en te/godteri kalender ved siden av 😊 Endret 8. september 2021 av Zidji 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #28 Skrevet 8. september 2021 Enig med dem som sier Babor er uinteressant; gode produkter, for all del, men dørge kjedelig, ingen spenning i "hva slags ampull får jeg i dag, tro" +1 på Lookfantastic, har hatt den i flere år og alltid vært fornøyd. Anonymkode: bf105...627 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #30 Skrevet 8. september 2021 Se på hva hun bruker, jeg hadde ikke likt å få en dyr kalender fra et merke jeg ikke bruker, det er fullsstendig bortkastede penger. Selv bruker jeg NO 7-produkter, og hadde elsket den kalenderen. Bodyshop, Rituals eller annet ville jeg ikke hatt. Anonymkode: 72f63...b95 1
Lille My Lille Skrevet 15. september 2021 #31 Skrevet 15. september 2021 Vil anbefale Linda Johansen sin adventskalender. Den var veldig bra i fjor, med miks av hudpleie og sminke. Norsk merke, med utrolig gode produkter. Ellers sjekk ut den som heter 24K Advent Calendar fra Lyko, og Space NK sin.
RockyRose Skrevet 15. september 2021 #32 Skrevet 15. september 2021 Rituals sin heilt klart! ❤️ Dei både ser fantastisk fine ut med fint julemotiv, og har såå masse fine produkt inni. Eg har brukt alle produkta, og kjøper den sjølv når eg er innom butikken. Syns dei er veldig generøse i innholdet ift Body shop sin. Har hatt Body shop 1 gong, der var veldig mykje sånne småkostar til sminke som eg aldri brukar, og 3x små såper av julemotiv. Så mange ting der eg aldri brukte. Rituals sin har eg fått 3 år på rad, og elskar den!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #33 Skrevet 15. september 2021 Ville mye heller gått for Kondomeriet sin julekalender. https://www.kondomeriet.no/frekke-sexleketoy/morogaver/julekalenderpakke-til-henne/ Anonymkode: 5419f...bcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå