AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Hvordan foregår foreldremøter i deres barnehage? Jeg har vært på noen og hater det siden vi alltid skal sitte i grupper også blir man stilt spørsmål fra det i plenum etterpå. Jeg har prestasjonsangst og mulig noe sosial angst også. Har lyst til å være med på møtene for å få info og barnehagedagene og videre løp. Anonymkode: 59b5d...bdd
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Send melding om det i forkant. Da bør det tas hensyn til. Men det du nevner er en vanlig metode vi bruker for å ufarliggjøre det og delta på møtene. Foreldrene blir ofte passive og tar ordet lite. Det å kunne si «vi» har snakket om, kan være mer ufarlig en «jeg» mener... Anonymkode: e8c4d...642 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Send melding om det i forkant. Da bør det tas hensyn til. Men det du nevner er en vanlig metode vi bruker for å ufarliggjøre det og delta på møtene. Foreldrene blir ofte passive og tar ordet lite. Det å kunne si «vi» har snakket om, kan være mer ufarlig en «jeg» mener... Anonymkode: e8c4d...642 Ts Jeg er for feig til det, jeg vil ikke dele dette med folk. Piner meg derfor gjennom det, men syns det er helt grusomt. Blir svett bare av tanken. Gruppearbeid er vanlig praksis altså? Anonymkode: 59b5d...bdd 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Jøss, virkelig? Aldri opplevd i de barnehagene vi har brukt. Bare helt vanlig opplegg hvor man sitter på hver sin stol og får diverse info, med mulighet for å rekke opp hånda for de som har noe de lurer på. Du kan jo fint droppe slike møter også, info får du via andre kanaler uansett. Anonymkode: 725c3...e51 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #5 Skrevet 7. september 2021 Kjem dit, setter meg ned med dårlig pulverkaffi. Kjapt får man nødvendig og grei informasjon som er nyttig. Etter det er det som regel ein lengre tafat diskusjon om sukkerinnhaldet i yoghurt, juice, rosiner frå då type ein veldig engasjert foreldre. Resten vil eigentlig berre gå heim og har lyst å senda med nugatti kvar dag om ingen hadde sagt noko på det. Anonymkode: a0716...bc0
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #6 Skrevet 7. september 2021 Hvotdan får man barnevakt til det? 🤦🏼♀️ Anonymkode: 9fc08...db4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #7 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvotdan får man barnevakt til det? 🤦🏼♀️ Anonymkode: 9fc08...db4 🤦🏼♀️ Anonymkode: 8ab7d...24a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå