AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Jeg har nylig blitt singel etter et over 10 år langt forhold. Omtrent på dagen jeg endret facebookstatusen min tok en tidligere venn kontakt. Det var en god venn før jeg møtte eksen min, men det skjedde ikke noe mer enn at vi lå sammen og brukte mye tid sammen. Jeg har ikke møtt han siden jeg ble sammen med min eks. Da han skrev til meg tenkte jeg først han sikkert bare vil undersøke muligheten for sex. Men vi bor ikke i samme by, så det er ikke mulig å møtes bare for en kveld liksom. Tidligere har alt vært på hans initiativ. Han ville finne på ting sammen, kysse, holde rundt meg, snakke i timesvis, osv. Nå snakker vi bare om helt vanlige ting, akkurat som før, og oppdaterer hverandre på livet siden sist. Det er sinnsykt hyggelig å snakke med han igjen, men jeg er usikker på hva han vil etter så lang tid. Er det bare sex? Eller ligger det noe mer bak? Jeg vet jeg bare får klart svar av å spørre han, men jeg er ikke sikker på min egen interesse. Trodde ikke jeg følte noe for han, men kjenner at jeg tenker på han mer og mer. Det er noe der. Klarer ikke tolke dette helt nøytralt kjenner jeg! Føler det ligger noe usagt mellom oss, men tør nesten ikke ta det opp. Hva vil han? Burde jeg bare spørre han rett ut? Anonymkode: 323f6...660
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Du har nylig blitt singel eller 10 år i et forhold. Hva med å ta et hvileskjær, finne ut hvordan du har det og ikke hoppe rett inn noe nytt. Anonymkode: ccf06...df7 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Du er jo ikke interessert i han, så la det være. Anonymkode: b9180...f43 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå