Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fyr nå jeg liker kjempegodt! Men eksen min forlot meg for ei annen og jeg satt igjen med vårt lille barn. Visste ikke hvor mye det har preget meg før nå - når har jeg møtt en jeg har forelsket meg i. Merker jeg får samme dårlige magefølelse og nesten forventer at det skal gå galt. Analyserer ekstremt hvis han er kort på meldinger osv. noen som har tips eller vært borti det samme? Vil nødig ødelegge dette, så jeg har ikke vist ovenfor han at dette er vanskelig.

Anonymkode: 4a0a6...fb3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har kanskje utviklet tillitsproblemer fordi eksen din forlot deg for ei anna.. 

Beste er å senke skuldrene ❤️

Anonymkode: a4039...07f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har møtt en fyr nå jeg liker kjempegodt! Men eksen min forlot meg for ei annen og jeg satt igjen med vårt lille barn. Visste ikke hvor mye det har preget meg før nå - når har jeg møtt en jeg har forelsket meg i. Merker jeg får samme dårlige magefølelse og nesten forventer at det skal gå galt. Analyserer ekstremt hvis han er kort på meldinger osv. noen som har tips eller vært borti det samme? Vil nødig ødelegge dette, så jeg har ikke vist ovenfor han at dette er vanskelig.

Anonymkode: 4a0a6...fb3

Det er jo akkurat dette som ofte skjer ved blant annet utroskap og det du har opplevd at eksen bare brått forlater deg for en annen kvinne. Det føles som et svik, og du er påvirket av dette mer en du var klar over. Det er helt normalt. Dette er ting du kan snakke med med din nye partner om når dere  er blitt bedre kjent. Så vil det gå over når dere et blitt trygge på hverandre. Det går nok en del tid før dette skjer. Ikke rart du føler deg utrygg etter en midt sagt bedriten opplevelse i forrige forhold. Dette er bagasje du har med deg. Så skal du heller ikke overse eventuelle dårlige tegn fra ny partner når du er i denne fasen.

Anonymkode: 27211...2d5

Skrevet

Er nok temmelig vanlig, har selv vært der etter å ha blitt grundig bedratt av eks-kona. For meg hjalp det å være bevisst på at når de tankene kommer så måtte jeg prøve å stoppe dem. Den jævla grublingen kunne jo ta helt overhånd. Hadde heldigvis gode samtalepartnere både i et par gode venner og faktisk også psykolog. Det hjelper veldig å lufte de kjipe tankene sine. Til og med et par selvhjelpsbøker leste jeg (enda jeg hater selvhjelpsbøker). Og selvfølgelig snakk med den nye fyren om det. Og så blir det bedre med tiden selv om du må akseptere at dette er nok noe du alltid må bære med deg, ihvertfall til en viss grad.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble grundig bedratt av min ex.

15 år senere møtte jeg verdens herligste mann, som forgudet meg.

Jeg fortalte han om sviket jeg hadde blitt utsatt for, og han ble sint og snakket ofte dritt om min ex som behandlet meg slik.

11,5 år senere har jeg blitt utsatt for utroskap på nytt av min "herlige mann" som forguder meg.

Det viser seg at han bedro meg allerede de første 3 årene da forholdet vårt var mest intenst, og han fortalte meg at han elsket meg omtrent daglig.

Kommer ALDRI til å stole på en kjæreste mer!

Anonymkode: b782e...5e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ble grundig bedratt av min ex.

15 år senere møtte jeg verdens herligste mann, som forgudet meg.

Jeg fortalte han om sviket jeg hadde blitt utsatt for, og han ble sint og snakket ofte dritt om min ex som behandlet meg slik.

11,5 år senere har jeg blitt utsatt for utroskap på nytt av min "herlige mann" som forguder meg.

Det viser seg at han bedro meg allerede de første 3 årene da forholdet vårt var mest intenst, og han fortalte meg at han elsket meg omtrent daglig.

Kommer ALDRI til å stole på en kjæreste mer!

Anonymkode: b782e...5e5

Kanskje du må finne en helt annen type mann. 

Jeg er der selv, ikke pga utroskap men andre svik. Prøver ut en mann som er veldig annerledes enn mine ekser.

Anonymkode: 300c2...1ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...