AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Min lille prins kommer i mars- Hva trenger jeg av utstyr, klær etc hvilken vogn bør man velge og bør vogn og pose være ny- slik som madrassen bør ? Anonymkode: 2d182...9bd
RockyRose Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Gratulere ❤️ Eit tips er å kjøpe minimalt med kle før han kjem. Vi kjøpte for mykje, og babyen vår er veldig varm, gulpa ikkje, og sikla lite. Så vi har brukt liite av klea han har, og buksene/strømpebuksene er knapt brukt 🙈 Så skaff nokre bodyar, nattdressar, bukser/strømpebukser, sokkar, hue og ein god utedress(sidan det kan vere kaldt i mars). Vi kjøpte brukt vogn og vognpose. Dei kan ein vaske, så så lenge dei ikkje er veldig gamle og fint brukte ser eg ikkje problem med det Du treng: vogn/bæretøy, seng, bleier, litt kle, smokk/flaske er greitt å ha tilfelle, tørre kompressar(vi brukar det framfor våtserviettar då babyen vår reagera på det), babyolje og div stelleprodukt. Vi elskar babypudder og inotyolsalve! Fint å ha neglesaks, q-tips, temp.målar og paracet tilgjengeleg. Kjøp minst mogleg, så ser du fort kva du treng! Butikkane er opne etter fødsel og
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Hva du trenger kommer litt an på hvor du bor. Er det fortsatt vinter i mars eller er våren straks kommet? Det går helt fint å kjøpe vogn og vognpose brukt, det er ikke som med madrassen nei Vi kjøpte en kjekk vogn brukt til en rimelig penge. Vognpose kjøpte vi ny for de brukte på Finn som var i nærheten ble så fort solgt. Anonymkode: 2657d...5c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå