Gå til innhold

Hva synes du er kleint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg

Politikere som babler i vei om moral og kristne verdier samtidig som de utnytter smutthull i loven. 

Anonymkode: b7a5d...b6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som tror de er smarte og er høylydte angående sin dumhet og sosiale inkompetanse. 

Datingprogrammer. 

Skrevet

Vulgære mennesker som bruker ekle ord som kuk, mus, fitte, pikk og så videre. Lite anstendig.

• Liker 3
Gjest På druen
Skrevet

Kjendiser som er kjent for å være kjent. 

Skrevet

Kommentarfelt på Facebook. Finner meg ofte rødmende på andres vegne og sitter og lurer på hvilken diagnose de har som får seg til å skrive slike ting under fullt navn, eller om det faktisk har blitt sosialt akseptert å legge ut om analsex-vanene sine på nett. 

Anonymkode: 6360b...ae9

• Liker 1
Skrevet

Meg selv.

Anonymkode: f5326...455

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Folk som er sånn, "Se på meg, jeg må ha all oppmerksomheten" 

Skrevet

For min del må det bli de som skal smiske for folk de oppfatter til å ha en form for sosial status. Disse som blir helt salige hvis de får prata med noen i et høystatusyrke i en sosial setting, for eksempel. Som forgjeves prøver å framstå som veldig høyt på strå, når sannheten er at ingen bryr seg.  Man ser dette ofte i arbeidslivet, ironisk nok ikke fra de som har mest på merittlista. Og ofte er det utrolig lett å gjennomskue. Det gjennomskues også ofte av den som smiskes for. 

Nei, Marianne. Du oppnådde ikke disse resultatene som du direkte og indirekte sier du oppnådde, fordi i realiteten gjør du et absolutt minimum, og har mer enn en gang blitt redda inn av disse kollegene du ikke har nevnt med et ord i løpet av din 15 minutters monolog om positive ting på arbeidsplassen, nå som hovedkontoret er innen 2 meters radius. Jeg tror kanskje du blokkerer døra slik at hun ikke får gått på toalettet nå, noe du kanskje merka selv om du roa deg litt ned. Dette er en fagsamling innen kommunal sektor, med 20 minutters lunsjpause på et møterom med dårlig luft, med en sliten wrap og kaffe i pappkrus, ikke en festsamling til ære for deg.

• Liker 2
Skrevet

Menn som skal fortelle hvor pen jeg er som kvinne til å være mann😔

Folk som sier jeg er tøff, skamkleint, hva betyr det liksom, at jeg skiller meg ut og tør å vise meg frem.

Folk som sier det er ikke din feil du er transe😡

Folk som hele tiden kommenterer mine nakne føtter og skal snakke om det, skamkleint.

Skrevet (endret)

For å fortsette i din ånd. Jeg syns det er kleint når Kongen  skal belære folk om respekt og toleranse for andre samtidig som han representerer en gren av den mest voldelige undetrykkende institusjonenen i menneskehetens historie. Det Europeiske monarkiet. 

Når politikere som Støre ulovlig misbruker det norske militære til å bombe land til ruiner, og alle vet (bør i alle fall skjønne) at det kun er mulig fordi det er brune  mennesker han bomber. Når pressens reaksjon er: Meh.. Når han like etter snakker om å "ta oppgjør med rasismen". 

Det er kleint.

For å si det forsiktig. 

Endret av Utsiden
Skrevet

Å stå å vente i reseptkø på apoteket

Å spise med fremmede mennesker

Snakke med naboen

Når samboern alltid skal klå meg i ræva ute blant folk

Ringe lege/psykolog/bank osv

Skrevet

Ordet kleint 🤮

Anonymkode: dd69d...16f

• Liker 1
Skrevet

Dårlige sjekketriks på upassende tidspunkter 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...