AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 For det første har jeg helt glemt av det heftet hvor vi skal skrive inn informasjon, som vi skal ha med. Har jo skrevet på dette nå, men ser at det står at jeg må ha med skriv fra legen min om de blodprøvene som er tatt - og jeg må ha testa meg for MRSA(gule stafylokokker).. For det første har jeg time kl 08.30 i morgen, og telefonen til legekontoret åpner kl 9, ergo har jeg ikke mulighet til å få tak i de papirene. Synes det er stusselig at dette ikke ligger inne på helsenorge, men det er jo en annen sak.. For det andre har jeg hatt en betent storeto en stund, som ikke egentlig ser ut til å bli noe bedre. Har de siste par dagene mistenkt gule stafylokokker, men har ikke turt å ringe legen fordi jeg har vært redd for svar når jeg har hatt dette tidligere i tenårene. - MEN SÅ SER JEG JO NÅ AT JEG SKULLE HA TESTA MEG FØR OUL!!!!! Er det skikkelig krise om jeg ikke har fått gjort det før? Og hva vil egentlig dette si ift graviditeten? Jeg visste ikke at det var en så big deal før jeg så i dette heftet for en time siden... Og er det skikkelig krise om jeg må etterlever skrivet med de blodprøvene? noen som har erfaringer på det her? Anonymkode: cf35c...a0b
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Det går helt fint. Bare forklar det i morgen, du blir ikke nektet adgang pga dette. Det kan ettersendes og handler om registrering av infonfør fødsel. Ta med helsekortet og møt til timen i morgen ☺️ Anonymkode: 86774...fd9 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Hæ? Hefte? Anonymkode: 5f091...028 1
Gjest 123 eller noe Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Helsekortet? Jeg glemte det selv i bilen, det gikk helt fint, kunne bare føre inn selv det han sendte med meg etterpå
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Mtp blodprøvesvarene så får man ofte det inn i appen, jeg har hvertfall pasientsky som alt sånt kommer inn.. Nå er det vel for sent, men greit å vite til senere 😊 Anonymkode: ed0b7...0a9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #6 Skrevet 7. november 2021 Vet ikke om jeg henger helt med.. MRSA, fikk du beskjed om å levere egenerklæring eller teste deg? De som må teste seg ellers i helsevesenet i alle fall er jo stort sett de som svarer ja på at de har vært innlagt i utlandet o.l. MRSA er jo multiresistente stafylokokker, ikke helt det samme? Anonymkode: 78e4b...91a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #7 Skrevet 7. november 2021 Du trenger ikke teste deg for MRSA med mindre du har hatt med helsevesenet i utlandet å gjøre, eller hvis du på en eller annen måte kan ha blitt eksponert for det. Anonymkode: b4c10...dc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå