Gå til innhold

Baby som spytter/brummer ut mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 5 måneder synes det er dødsgøy å drive å «brumme» så spyttet spruter døgnet rundt. Også når hun spiser! Alt blir gris.. hvordan får man de små til å slutte med sånt? 😂 Har bare ignorert det i 2 måneder nå, men hun synes fortsatt det er gøy..! 

Anonymkode: f7926...700

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho har vel berre lært seg noko nytt og syns det er skikkeleg morro! Det vara vel heilt til ho finn ut at ho klara noko anna igjen 🤷‍♀️😂

• Liker 1
Skrevet

Min 5.5 mnd gamle baby gjør akkurat det samme, men nå begynner hun å oppdage at om man prøver skikkelig hardt, kan man putte foten sin i munnen, så det får fokuset vekk fra spytting i hvert fall 😅

Anonymkode: fd3ad...d36

• Liker 1
Skrevet

Hun finner helt sikkert noe annet å øve på snart 😊💪🤗❤ 

Anonymkode: 7d23f...75e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Min 5.5 mnd gamle baby gjør akkurat det samme, men nå begynner hun å oppdage at om man prøver skikkelig hardt, kan man putte foten sin i munnen, så det får fokuset vekk fra spytting i hvert fall 😅

Anonymkode: fd3ad...d36

Skulle tro at de blir lei etterhvert?? Min har som sagt holdt på i 2 måneder 😂 Hun har lært masse annet i mellomtiden også, både vokalt og fysisk. Men det er tydeligvis ikke like moro som å brumme!! 😩

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hun finner helt sikkert noe annet å øve på snart 😊💪🤗❤ 

Anonymkode: 7d23f...75e

Hun har holdt på med dette i 2 måneder, så det er åpenbart dødsmoro selv om det ikke genererer verken smil eller oppmerksomhet fra meg 😅

Skrevet
RockyRose skrev (2 timer siden):

Ho har vel berre lært seg noko nytt og syns det er skikkeleg morro! Det vara vel heilt til ho finn ut at ho klara noko anna igjen 🤷‍♀️😂

Skulle tro det var utdatert moro etter 2 måneder?? 😂

Skrevet

Regner med at det er mos av noe slag eller grøt? Her hjalp det å putte maten over i smoothie-poser når babyen begynte å sputte ut. Da sugde hun det i seg uten å spytte.

Anonymkode: 93b85...423

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Regner med at det er mos av noe slag eller grøt? Her hjalp det å putte maten over i smoothie-poser når babyen begynte å sputte ut. Da sugde hun det i seg uten å spytte.

De SKAL spytte. Det er slik de trener.

Anonymkode: 8f33a...61e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Babyer skal bare unntaksvis ha smoothieposer, som f.eks når man er på tur en sjelden gang. Ellers må de få lov til å se, lukte og ta på maten. Det er helt normalt at det blir mye gris, og sånn skal det også være. 

Anonymkode: e0e49...750

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De SKAL spytte. Det er slik de trener.

Anonymkode: 8f33a...61e

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Babyer skal bare unntaksvis ha smoothieposer, som f.eks når man er på tur en sjelden gang. Ellers må de få lov til å se, lukte og ta på maten. Det er helt normalt at det blir mye gris, og sånn skal det også være. 

Anonymkode: e0e49...750

Altså, jeg regner jo med at Ts snakker om situasjoner der det er umulig å få i ungen mat, fordi den spytter ut ALT. Jeg har selv opplevd at ungen har vært sulten, men ikke fått noe mat ned fordi det var gøy å spytte. Da brukte jeg smoothie-poser. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...