Gjest Qlio Skrevet 26. september 2005 #1 Skrevet 26. september 2005 Hvordan får man fjernet sprittusj fra gummistøvler og Cherrox? Barna har arvet mer eller mindre ubrukt skotøy som er godt merket, men ikke med deres navn men forrige... Kan man få det bort?
Gjest Qlio Skrevet 26. september 2005 #3 Skrevet 26. september 2005 Men det er ett mråde på 5*15 cm, det blir en stor tusjflekk...
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #4 Skrevet 26. september 2005 Sprittusj løses opp i sprit, og kan derfor vaskes av med dette hvis dere har noe hjemme.
Gjest Violetta Skrevet 26. september 2005 #5 Skrevet 26. september 2005 Hva med de nye svampene fra Swiffer, kanskje de gjør nytten?
Gjest uri Skrevet 26. september 2005 #6 Skrevet 26. september 2005 Hva med de nye svampene fra Swiffer, kanskje de gjør nytten? ← Jeg har ialle fall fjernet mye sprit tusj med de svampene der.. Men har ikke prøvd på sko enda.. Verdt et forsøk da
Gjest Qlio Skrevet 26. september 2005 #8 Skrevet 26. september 2005 Hva med de nye svampene fra Swiffer, kanskje de gjør nytten? ← De funket ikke, men innser at jeg skal kjøpe ny neglelakkfjerner (eller ta meg en tur til Tex).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå