Gå til innhold

Apoptygma Berzerk

Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Var du på Rockefeller lørdag?

Hvorfor er det så få som kjenner Apoptygma Berzerk, og hvorfor er de store stjerner i USA og Tyskland, mens her klarer vi ikke en gang uttale bandnavnet...? De er norske altså!

For dere som ikke har hørt om disse, eller kjenner særlig til dem - ta en lyttetur i platasjappa.

Hva slags musikk? Rock med rot i 80-tallssynthen - vidunderlig.

Herlig bilmusikk, treningsmusikk - rytmisk, tøft - og hvilket live-band?

Hørte dem i febnruar også, da var de også på Rockefeller, denne gangen var det mye bedre syns jeg.

Glad Tusenfryd har hatt en flott konsertopplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kjære var der, teller det?

Det jeg har hørt av Apop tiltaler meg bare ikke. Heldigvis har vi hvert vårt sett med hodetelefoner, så jeg slipper å høre på det. På meg virker det som om sangeren synes det er fint å synge med anstrengt sint stemme hele tiden, uten å variere noe særlig. Veldig rett fram. Og at hele attituden deres er "Vi er skikkelig tøffe og sinte, altså. Og så er vi litt deppa, altså. Så vi står her og synger og spiller." Ikke helt min greie.

Min kjære syntes konserten var helt grei. Kunne like godt hørt dem på plate denne gangen. Ikke veldig spennende, uten at han kunne sette fingeren på hva som var "galt". Og så gjorde de ingen Depeche-covere, som han håpet på.

Men det var bra du syntes det var bra, Tusenfryd! Ingenting er bedre enn en livekonsert som man digger!

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, det teller, Catzy!

Ja, han er litt ung, sint mann han Stephan... men jeg synes faktisk det var bedre nå enn sist - vanligvis er jeg ikke så glad i å gå på konserter, vil helst sitte for meg selv å høre på en plate, ja... men nå.... de spilte mer kjent materiale nå enn sist, det har mye å si for stemningen.

Og sist var det mye større variasjon på publikum, alle aldre og typer og sånn, nå var det veldig mange sortkledde, sinte mennesker.

Hmm.. javel, ingen gidder å høre på meg, så jeg skriver ikke mer jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomste er at jeg har vokst opp i Fredrikstad, og flyttet til Oslo for 1 år siden. Og det var først da jeg ble sammen med min kjære og møtte hans venner at jeg oppdaget at Fredrikstad faktisk hadde et kjent band som Apop... De trodde jo jeg hadde full kontroll på Apop, men eh... som sagt ikke helt min musikk.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...