Gå til innhold

God advokat i drammensområdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står foran en skilsmisse fra en som truer meg med alt mulig rart. Fra å melde meg til politiet for overgrep, til at han skal ta meg osv hvis jeg går fra han. Vi har to små barn sammen og jeg er redd. Er det noen som kan anbefale en god advokat i drammensområdet (gjerne øvre eiker og) som kan dette med skilsmisse og barnefordeling?

Anonymkode: a83e7...a67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med nærmeste familievernkontor og eller krisesenter

Anonymkode: 10790...8b6

Skrevet

Skjalg Jernang. Veldig flink når det kommer til saker med barn i bildet 🙂

Anonymkode: 09114...24f

• Liker 1
Skrevet

Orderud advokatene?

Anonymkode: 6bb96...e01

Skrevet

Hvorfor er det viktig at advokaten holder til i nærheten? Forventer du at advokaten skal holde deg i hånda og gi deg klem?

Velg den beste. Det spiller ingen rolle hvor advokaten holder til.

Anonymkode: da1ee...f99

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er det viktig at advokaten holder til i nærheten? Forventer du at advokaten skal holde deg i hånda og gi deg klem?

Velg den beste. Det spiller ingen rolle hvor advokaten holder til.

Anonymkode: da1ee...f99

Nei. Men tenker praktisk. Siden jeg gjør det meste med ungene i hverdagen, inkludert levering og henting, så er det greit å ikke måtte dra langt for å møte advokaten. Og jeg vil gjerne kunne ha han/hun med meg på mekling feks. 

Anonymkode: a83e7...a67

Skrevet

Advokat kan ta alt pr telefon, så ikke viktig å måtte ha personlig oppmøte. Advokat kan bli med på rettsmøter, men ikke hos familievernkontoret. 

Men, ta opptak når du snakker med din kommende eks slik at du får bevist truslene hans. Hvis ikke blir det bare ord mot ord. Ta også opptak når dere er på mekling. 

Anonymkode: 749bd...f43

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...