Gå til innhold

Usikker på han jeg dater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har truffet en mann av og på i noen måneder nå. Jeg har barn, han har ikke. Det er en halvtime med bil mellom oss, noe som og gjør at vi ikke treffes så ofte, da det ikke er så enkelt for meg å reise ut på kveldstid. Han har stortsett komt til meg når vi er med hverandre. Kan gå 1 uke mellom hver gang, noen ganger lenger, noe jeg synes er lenge. Jeg har i det siste begynt å tenke om han egentlig ikke liker meg på den måten, men bare henger med meg når han ikke har noe bedre å gjør.. vet folk er forskjellige, men vis situasjonen var motsatt så hadde jeg ønsket å reise til han oftere, spesielt vis det er noen jeg liker godt! 

Nå har han reist bort og er borte i en måned og vi var med hverandre dagen før han reiste og merker at han skriver mye mindre en han pleier til meg nå.

Burde jeg spørre han om hva han tenker? Bare la det være å se hva som skjer? 

Anonymkode: b0bc2...cf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har møttes i noen måneder nå. Du kan absolutt spørre han om hva han tenker om tiden fremover, og hva han ser for seg angående dere to. Det er ikke sikkert du vil like svaret, men etter noen måneder med dating, så er det absolutt noe dere kan prate om. Da slipper du å bruke opp tiden din på noen som eventuelt bare ser på deg som selskap og sex nå og da. Om han ønsker mer, så åpner samtalen opp for at dere kan begynne å sees oftere.

Hopp i det. 

Anonymkode: 5e598...8a2

Skrevet

Jeg kan være likedan med samboer. De første dagene av en lengre jobbreise så synes jeg det er godt å ha den tiden for meg selv uten å være programforpliktet til å ha en kontinuerlig dialog. 

Anonymkode: c6c91...afb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Dere har møttes i noen måneder nå. Du kan absolutt spørre han om hva han tenker om tiden fremover, og hva han ser for seg angående dere to. Det er ikke sikkert du vil like svaret, men etter noen måneder med dating, så er det absolutt noe dere kan prate om. Da slipper du å bruke opp tiden din på noen som eventuelt bare ser på deg som selskap og sex nå og da. Om han ønsker mer, så åpner samtalen opp for at dere kan begynne å sees oftere.

Hopp i det. 

Anonymkode: 5e598...8a2

Ja burde nok bare gjøre det etter hvert. Han har snakket om oss i fremtiden og vet han har tenkt tanken på hvordan det vil bli vis han flytter, siden han vet jeg ikke er flyttbar.

Er det rart å sende melding eller burde jeg vente til han er tilbake? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja burde nok bare gjøre det etter hvert. Han har snakket om oss i fremtiden og vet han har tenkt tanken på hvordan det vil bli vis han flytter, siden han vet jeg ikke er flyttbar.

Er det rart å sende melding eller burde jeg vente til han er tilbake? 

Dette er en prat du bør ta face to face. Slapp av, er bare snakk om en måned

Anonymkode: 46241...089

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette er en prat du bør ta face to face. Slapp av, er bare snakk om en måned

Anonymkode: 46241...089

Ja trur og det kan vær lurest! Vis det blir nødvendig.. han skriver mye mindre en normalt å føler at han er litt mer avvisende når han svarer i forhold til hva han pleier..

Skrevet

Min erfaring er at de som har likt meg, har vært veldig interessert i å skrive med meg gjennom det meste av dagene, og gjort en stor innsats for å møte meg selv med avstand mellom. Jeg ville nok forsøkt å holde hodet litt kaldt i forhold til han fyren din, men vært hyggelig og litt frampå på meldinger, men ikke så mye at det blir masete. Og når dere møtes etter han er tilbake kan du se det an :)

Anonymkode: 87e00...299

• Liker 2
Skrevet

Hva vil du med dette forholdet da? Mye om hva han gjør og ikke gjør, men hva gjør du? Hva vil du? Og hvorfor?

Anonymkode: 3d898...bef

Skrevet

Jeg har vært mye usikker på forholdet jeg er i nå og han, men det bunner mye i at jeg har vært usikker på meg selv (er jeg bra nok ?). Det var vært fra ca en mnd ut i datingen å noen mnd fremover, jeg overtenkte å overdramatiserte ALT 😅 Men han vil fortsatt ha meg selv om jeg er både masete å rar. Snaaart 6 mnd nå. 

Anonymkode: 5a9e7...976

Skrevet

En halvtime å kjøre er vel ingenting? Hadde jeg som mann vært interessert, ville jeg kjørt så ofte jeg kunne. Han er ikke interessert.

Anonymkode: bb7de...b76

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

En halvtime å kjøre er vel ingenting? Hadde jeg som mann vært interessert, ville jeg kjørt så ofte jeg kunne. Han er ikke interessert.

Enig i at en halvtime er lite.. Mannen min kjørte i to timer for å treffe meg selv hvis han kun hadde tid til å se meg i en time eller to, før han måtte dra tilbake igjen. Og 3 timers telefonsamtaler omtrent annenhver dag.. 

Anonymkode: 87e00...299

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ts. Nei sant. Er det jeg og har tenkt og noe av det som gjør meg usikker. Jeg hadde selv lett reist en halvtime så ofte jeg hadde kunnet vis situasjonen var motsatt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 18.34):

Hei! Har truffet en mann av og på i noen måneder nå. Jeg har barn, han har ikke. Det er en halvtime med bil mellom oss, noe som og gjør at vi ikke treffes så ofte, da det ikke er så enkelt for meg å reise ut på kveldstid. Han har stortsett komt til meg når vi er med hverandre. Kan gå 1 uke mellom hver gang, noen ganger lenger, noe jeg synes er lenge. Jeg har i det siste begynt å tenke om han egentlig ikke liker meg på den måten, men bare henger med meg når han ikke har noe bedre å gjør.. vet folk er forskjellige, men vis situasjonen var motsatt så hadde jeg ønsket å reise til han oftere, spesielt vis det er noen jeg liker godt! 

Nå har han reist bort og er borte i en måned og vi var med hverandre dagen før han reiste og merker at han skriver mye mindre en han pleier til meg nå.

Burde jeg spørre han om hva han tenker? Bare la det være å se hva som skjer? 

Vær direkte og spør om hva han tenker om dere fremover. Forklar hva du føler og ønsker. Om du lar være vil du fortsette å overtenke og sannsynligvis opprette en ny tråd her. 

Anonymkode: 6b76c...679

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...