Gå til innhold

Har aldri vært hodestups forelsket... Før nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for første gang falt hodestups for en mann som da også har blitt til min partner relativt nylig. Egentlig kom ikke disse ekstra sterke følelsene før etter vi gikk inn for et seriøst forhold og jeg skal være ærlig å si at jeg nesten syns det er litt skummelt 😂😅 Disse intense følelsene er nytt for meg og jeg er liiivredd for å være til bry eller for mye, selv om jeg til tider aller helst bare vil gi alt 😳 Han vet hvor godt jeg liker han, da jeg har fortalt han dette og at han gjerne må si ifra om jeg blir for mye til tider. Heldigvis ser han ut til å synes det er helt alright de gangene jeg klenger litt ekstra ☺️ Jeg regner med disse følelsene roer seg etterhvert jo lengre inn vi kommer forholdet, men koser meg i vært fall selv om det også er litt rart. Første gang for meg og håper det går fint framover ❤️

Fortell gjerne om dere har opplevd det selv! Benytt sjansen til å snakke opp dine forelskelser. Syns det er så koselig å lese. 

Noen gode egenskaper med min er at han hjelper til mes mye uten at jeg spør (han vet jeg ikke spør fordi jeg ikke vil være til bry), veldig kjærlig, god til å kommunisere og vi har mye av de samme verdiene. 

Anonymkode: 692fb...90c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...