AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Noen som har noe inspirerende bilder, eller ideer? Ønsker ikke se ut som den slække damen nå som jeg er gravid. Samtidig som jeg er ganske ung. Jobber med mange mennesker rundt meg, så joggebukse og singlet er ikke innafor hver dag😅 Anonymkode: 3c0ea...0c1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Jeg synes Useless-Signe kledde seg fint, på en enkel og casual måte, da hun var gravid i fjor (?). Masse inspo på hennes insta (Useless) og youtube-kanal. Anonymkode: 7ffd9...4b5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Er gravid og bruker mye kjoler ☺️ https://www.zalando.no/pieces-maternity-pcmgeroma-midi-shirt-dress-skjortekjole-sea-turtle-piv29f01d-n11.html https://www.zalando.no/anna-field-mama-kjole-blue-ex429f03x-k11.html Blyantskjørt er også fint, kan kombineres med t-skjorte, bluse, strikkegensere osv. 👍🏻 Ellers er det et must med en god gravidjeans. Har ikke så mange inspirerende bilder å dele. Men syns man bør unne seg litt gravidklær slik at man føler seg fresh og fin i «den nye kroppen». Anonymkode: b3e80...82b 1
stolsokk Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Chrissy Teigen kledde seg veldig fint gjennom graviditeter! 1
Sally-Go-Round Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg synes Useless-Signe kledde seg fint, på en enkel og casual måte, da hun var gravid i fjor (?). Masse inspo på hennes insta (Useless) og youtube-kanal. Anonymkode: 7ffd9...4b5 Kupper tråden, må bare si at hun hadde fin stil. Takk for tips! 😊 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Jeg synes det ser finest ut om man prøver å skjule kanten på gravidbukser. Altså ikke for korte topper til. Enkle, litt stretchy inntilsittende kjoler, omslagskjoler (finest når de stopper over knærne, synes jeg). Egentlig synes jeg der er finest med noe litt mer tettsittende når det er tydelig gravidmage. Eller kan det se ut som man bare er tjukk og ikke har kledd seg så pent. Anonymkode: a6fb4...203
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 Fin gravidstil synes jeg; Anonymkode: 0ebf3...7f1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #9 Skrevet 12. september 2021 Kjoler er fint på gravide. Anonymkode: 5e4f3...988
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå