Gå til innhold

Fin stil når man er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe inspirerende bilder, eller ideer? 
Ønsker ikke se ut som den slække damen nå som jeg er gravid. Samtidig som jeg er ganske ung. Jobber med mange mennesker rundt meg, så joggebukse og singlet er ikke innafor hver dag😅

Anonymkode: 3c0ea...0c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Useless-Signe kledde seg fint, på en enkel og casual måte, da hun var gravid i fjor (?).

Masse inspo på hennes insta (Useless) og youtube-kanal. 

Anonymkode: 7ffd9...4b5

Skrevet

Er gravid og bruker mye kjoler ☺️ 

https://www.zalando.no/pieces-maternity-pcmgeroma-midi-shirt-dress-skjortekjole-sea-turtle-piv29f01d-n11.html

https://www.zalando.no/anna-field-mama-kjole-blue-ex429f03x-k11.html

Blyantskjørt er også fint, kan kombineres med t-skjorte, bluse, strikkegensere osv. 👍🏻

Ellers er det et must med en god gravidjeans. Har ikke så mange inspirerende bilder å dele. Men syns man bør unne seg litt gravidklær slik at man føler seg fresh og fin i «den nye kroppen». 

Anonymkode: b3e80...82b

• Liker 1
Skrevet

Chrissy Teigen kledde seg veldig fint gjennom graviditeter!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg synes Useless-Signe kledde seg fint, på en enkel og casual måte, da hun var gravid i fjor (?).

Masse inspo på hennes insta (Useless) og youtube-kanal. 

Anonymkode: 7ffd9...4b5

Kupper tråden, må bare si at hun hadde fin stil. Takk for tips! 😊

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det ser finest ut om man prøver å skjule kanten på gravidbukser. Altså ikke for korte topper til. 

Enkle, litt stretchy inntilsittende kjoler, omslagskjoler (finest når de stopper over knærne, synes jeg). 

Egentlig synes jeg der er finest med noe litt mer tettsittende når det er tydelig gravidmage. Eller kan det se ut som man bare er tjukk og ikke har kledd seg så pent.

Anonymkode: a6fb4...203

Skrevet

Kjoler er fint på gravide.

Skrevet

Fin gravidstil synes jeg;

images?q=tbn:ANd9GcSh2PqK89rosQLRbrIGrO_iwyqvwRP6SBHjASdvKhrLhvbWTNLbduAYMdQM6K9LcgqjsTI&usqp=CAU

maternity-style-for-winter.jpg

maternity-style-for-winter-pregnant-style-inspiration.jpg.webp

efa312b4364490ed7f0d9e31dba602a6.jpg

images?q=tbn:ANd9GcSJcy9-z2WGw4YZCexTQVcktp7cISOaxs9ZE02Yf371nI0RuEUQsdUAted0LtudldWyIQw&usqp=CAU

images?q=tbn:ANd9GcSiH3jTcTTAbtJ8y6288QQNQJ6s9mjkcKf3YzuRX5SewI7Qf9ZxZA8VsvJ1_E3Z9CNDpu4&usqp=CAU

image?url=https%3A%2F%2Fae01.alicdn.com%2Fkf%2FHTB1I6hpXEjrK1RkHFNRq6ySvpXaw%2F817-7-10-Length-Summer-Autumn-Fashion-Maternity-Jeans-High-Waist-Belly-Skinny-Pencil-Pants-Clothes.jpg_480x480.jpg

magnetic-nursing-cardigan-1519-684x1024.jpg

Anonymkode: 0ebf3...7f1

Skrevet

Kjoler er fint på gravide.

Anonymkode: 5e4f3...988

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...