AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Jeg og noen venner var ute og tok noen pils for noen uker siden, og han ene vi var ute med kom på at han skulle spleise meg med kompisen sin. Jeg fikk se noen bilder, men det ga ikke noe særlig interesse der og da. Blir vel og merke sjeldent interessert etter kun å ha sett bilder. Men så gikk jeg inn på profilen hans en del ganger, og han ble egentlig bare mer og mer kjekk for hver gang. Plutselig var interessen veldig der for å møte han. En venninne av meg mente jeg skulle ta kontakt men kompisen, siden jeg hadde nevnt han så mange ganger for henne. Jeg mannet meg skikkelig opp og begynte å følge han på sosiale medier. Han begynte å følge meg tilbake noen dager senere, og det stoppet med det. 2 uker senere drakk jeg et par glass vin med en venninne, og vi ble enige om at jeg skulle sende han en melding. Jeg gjorde det og fikk svar, etter litt skrev jeg at han skulle adde meg på snapchat, noe han gjorde. Vi snakket bittelitt dagen etter, men det ble ikke noe mer enn det. Så spurte jeg om han kunne tenke seg å ta en kaffe/øl, men han skulle på jobb. Jeg synes fortsatt at han er kjempe kjekk, og hadde gjerne møtt han, men han er tydelig ikke interessert. Her kommer problemet. Problemet er at vi jobber på samme arbeidsplass..... Jeg har sett han på jobb én gang etter dette, men var heldigvis på avstand. Vi jobber på to vidt forskjellige avdelinger, og jeg ser de ansatte på hans avdeling svært sjeldent. Våre avdelinger har heller ingenting å gjøre med hverandre, så jeg slipper heldigivs å jobbe med han. Men nå føler jeg meg altså så frytkelig dum for å ha tatt kontakt med han, og er redd kompisene hans på jobb vet dette. Jeg tror ikke han visste hvem jeg var før jeg begynte å følge han med mindre kompisen vi var ute med har fortalt om meg. Hadde jeg ikke blitt avvist, så hadde ikke dette vært like ille. Men nå føler jeg meg bare skikkelig dum, og er redd hva han tenker. Jeg tar vanligvis aldri kontakt med menn jeg er interessert i, og tok en bråsjanse her. Har jeg grunn til å føle meg dum, eller overreagerer jeg? Anonymkode: d7c55...ea3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Nei, du skal ikke føle deg dum. Det er da bare smigrende med positiv oppmerksomhet. Du ba han bare med ut. Anonymkode: b7b67...1ab 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 I værstefall er han smigret over at du viste interesse. Så lenge du ga deg når han avslo har du ingenting å være flau over. Jeg syns tvert om at du har vært modigere enn mange og kan gå rakrygget på jobben. 🙂 Anonymkode: a8872...5c0 7
Gjest ABM Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg og noen venner var ute og tok noen pils for noen uker siden, og han ene vi var ute med kom på at han skulle spleise meg med kompisen sin. Jeg fikk se noen bilder, men det ga ikke noe særlig interesse der og da. Blir vel og merke sjeldent interessert etter kun å ha sett bilder. Men så gikk jeg inn på profilen hans en del ganger, og han ble egentlig bare mer og mer kjekk for hver gang. Plutselig var interessen veldig der for å møte han. En venninne av meg mente jeg skulle ta kontakt men kompisen, siden jeg hadde nevnt han så mange ganger for henne. Jeg mannet meg skikkelig opp og begynte å følge han på sosiale medier. Han begynte å følge meg tilbake noen dager senere, og det stoppet med det. 2 uker senere drakk jeg et par glass vin med en venninne, og vi ble enige om at jeg skulle sende han en melding. Jeg gjorde det og fikk svar, etter litt skrev jeg at han skulle adde meg på snapchat, noe han gjorde. Vi snakket bittelitt dagen etter, men det ble ikke noe mer enn det. Så spurte jeg om han kunne tenke seg å ta en kaffe/øl, men han skulle på jobb. Jeg synes fortsatt at han er kjempe kjekk, og hadde gjerne møtt han, men han er tydelig ikke interessert. Her kommer problemet. Problemet er at vi jobber på samme arbeidsplass..... Jeg har sett han på jobb én gang etter dette, men var heldigvis på avstand. Vi jobber på to vidt forskjellige avdelinger, og jeg ser de ansatte på hans avdeling svært sjeldent. Våre avdelinger har heller ingenting å gjøre med hverandre, så jeg slipper heldigivs å jobbe med han. Men nå føler jeg meg altså så frytkelig dum for å ha tatt kontakt med han, og er redd kompisene hans på jobb vet dette. Jeg tror ikke han visste hvem jeg var før jeg begynte å følge han med mindre kompisen vi var ute med har fortalt om meg. Hadde jeg ikke blitt avvist, så hadde ikke dette vært like ille. Men nå føler jeg meg bare skikkelig dum, og er redd hva han tenker. Jeg tar vanligvis aldri kontakt med menn jeg er interessert i, og tok en bråsjanse her. Har jeg grunn til å føle meg dum, eller overreagerer jeg? Anonymkode: d7c55...ea3 Du overreagerer noe helt jævlig ... For det første er det en stor mulighet for at mannen har holdt det for seg selv...for det andre finnes det ikke en oppegående mann i landet som synes du har gjort noe dumt eller galt..tvertimot faktisk!🌹
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Hæ? Han sa nei til å møtes fordi han skulle på jobb, da mener du han ikke er interessert nok? hva skulle han sagt? "Seff, skal bare ringe sjefen å ordne meg fri!"? Anonymkode: 1bf4b...5e2 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Han har ikke avvist deg? Han skulle jobbe. Du må be ham ut på nytt! Anonymkode: fe721...942 2
Lipyros Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 Når han sa han skulle på jobb... Var det bare det? Ikke noe "det hadde vært koselig, men..." eller la opp til kanskje en annen gang? Jeg syns uansett du ikke har noe å skamme deg over. Du var knalltøff og turte å satse. Så ble det kanskje ikke dere, men vær uansett stolt av deg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 Er det virkelig slik for deg at du ikke klarer å ta selvstendige beslutninger, og alt må konfereres med dine venninner? Det er vel det jeg reagerer mest på her. Hver gang du har tatt kontakt med mannen du synes er så kjekk så er det fordi dine venninner sier du skal gjøre det da du har snakket så mye om han.. Anonymkode: 9d108...42f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå