Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #1 Skrevet 26. september 2005 Skal kjøpe meg ny bukse men er veldig usikker. Jeg driver å sanker meg nemlig og er ikke helt ferdig enda. Er nå 63kg og vil ned til 60. (Jeg er 171 høy). Prøvde ei Lee Leola bukse på lørdag som satt sååååå fint. 29-35 Jeg har veldig lyst på buksa men ikke hvis den vil bli for stor når jeg går ned 3 kg til........ Noen som vet hvor stor forskjell det er på 28 og 29? Går det fint å ta 29 - fordi det uansett vil være den rette str - eller kommer jeg til å få på meg 28 om noen kg.........
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2005 #2 Skrevet 26. september 2005 De utvider seg ganske sikkert i bruk, så ta den minste du kan presse deg inn i.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #3 Skrevet 26. september 2005 ja gå for den minste, de utvider seg en del.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #4 Skrevet 28. september 2005 Takk. Var i butikken i dag og prøvde 28 og det gikk m et nødskrik. Men allerede etter 2 min i prøverommet satt den fint! Nå er jeg bare redd jeg skal legge på meg igjen så den fine buksa blir for liten.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå