Gå til innhold

Ødelegger en fortid som løs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg ble singel for litt over 2 år siden begynte jeg å ligge litt rundt. Noen har jeg møtt flere ganger, mens andre har vært kun en gang.  Jeg tror grunnen til at jeg har lagt rundt er fordi jeg er redd for å bli såret og avvist, og at den tryggeste måten da er å bare være ute etter sex for da går det ikke utover følelsene mine. Jeg kjenner jeg har lyst på en kjæreste, men likevel er jeg livredd for å vise at jeg er interessert i noe mer. Veldig teit tankegang, men sånn er det bare.. Nå er jeg redd for at jeg har ødelagt alt for meg selv med denne livsstilen jeg har bedrevet. Jeg angrer veldig, og er overhode ikke stolt over å ha lagt rundt. Er dette noe menn bryr seg veldig om? Har jeg ødelagt alt for meg selv nå? Er det flere i samme situasjon hvor det har gått fint? 

Hilsen fortvilet 26 åring

Anonymkode: f1f38...2a7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tenkt å fortelle om det, hvorfor?

• Liker 3
Skrevet
Loff77 skrev (Akkurat nå):

Har du tenkt å fortelle om det, hvorfor?

Nei, hadde ikke fortalt det. Men er redd det kunne kommet frem.. Eller hvis jeg har et rykte på meg som jeg ikke vet om. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, hadde ikke fortalt det. Men er redd det kunne kommet frem.. Eller hvis jeg har et rykte på meg som jeg ikke vet om. 

Nei da går det vel bra da? Bor du i en liten bygd så kan det jo bli annerledes🤣

Skrevet

Nei løse jenter er det beste jeg vet!

De muliggjør livsstilen min som horebukk.

- Kåt gris (41)

Anonymkode: fd706...8fa

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Etter jeg ble singel for litt over 2 år siden begynte jeg å ligge litt rundt. Noen har jeg møtt flere ganger, mens andre har vært kun en gang.  Jeg tror grunnen til at jeg har lagt rundt er fordi jeg er redd for å bli såret og avvist, og at den tryggeste måten da er å bare være ute etter sex for da går det ikke utover følelsene mine. Jeg kjenner jeg har lyst på en kjæreste, men likevel er jeg livredd for å vise at jeg er interessert i noe mer. Veldig teit tankegang, men sånn er det bare.. Nå er jeg redd for at jeg har ødelagt alt for meg selv med denne livsstilen jeg har bedrevet. Jeg angrer veldig, og er overhode ikke stolt over å ha lagt rundt. Er dette noe menn bryr seg veldig om? Har jeg ødelagt alt for meg selv nå? Er det flere i samme situasjon hvor det har gått fint? 

Nå har du åpnet pandoras eske her. Det har vært mange tråder her om dette i det siste😅

Det går fint, så lenge du ikke flagger dette for menn du møter og du selv ikke har tatt skade av det, og fortsatt stoler på menn. 

Men om du sier typ antall, eller seksuelle opplevelser til en mann du er interessert i vil det alltid ligge i bakhodet hans. Stol på meg. Det ble straks verre å se på eksen som koneemne og ta henne seriøst etter hun fortalte hun hadde blitt spytta på, choka, pumpa på i timesvis osv. 

Anonymkode: cd9bc...14b

Skrevet

Ja det er svært ødeleggende å bære anger og skam. Det gjør ingenting godt for selvfølelsen. 

Utover det trenger ikke dette være til hinder for å finne kjærlighet. Noen menn kan være negative til det, noen menn vil ikke bry seg om å spørre engang og noen menn vil like at du har "tatt for deg". Uansett regner jeg med at du ønsker en mann du passer sammen med, og da er dette bare en liten faktor i mye som skal klaffe. 

Det mest ødeleggende for deg er som nevnt at du bærer anger og skam. Slikt kan bli veldig ødeleggende for deg.

• Liker 4
Skrevet

Har ikke opplevd det som et problem. Absolutt noen menn som finner deg uaktuell, men de mennene passet uansett ikke med meg. 

Godt gift med drømmemannen. Han vet alt om meg. For min del hadde det vært uaktuelt og ikke dele den delen om meg. 

Anonymkode: f26da...5ad

• Liker 3
Skrevet

Menn puler rundt de også. Skjønner ikke hvorfor noen, uavhengig av kjønn henger seg opp i det der med antall. Fortid er fortid. Så lenge du er frisk, så er det da ingenting å tenke på. ❤️

Anonymkode: 5a761...fa7

• Liker 7
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre.
m30

Anonymkode: c9c5b...4e2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men gir ikke jobben deg mye mer mening, og ha fokus på det? Og begynn og still deg spørsmål hvilken mann du vil leve med. 

Anonymkode: 56cd5...696

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ingen ting er ødelagt. Mange synes nok en "lettvint" fortid er mindre attraktivt, men det er tross alt summen av personen som avgjør hvor attraktiv en er for andre og jeg tenker det aller viktigste er at usikkerhetene og problemene som førte til den adferden tas tak i. Ofte som du er inne på er jo ofte slik adferd en indikator på at noe ikke er helt bra, og det virker som nettopp disse underliggende tingene er det største problemet her. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri spurt en date om hvor mange hun har ligget med, og har aldri opplevd at en date har spurt meg om det heller. Det går nok veldig bra, TS.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Om du ikke tør å fortelle så har du ett større problem enn å ha ligget rundt.

Ikke fortell til alle og enhver men finn noen du kan dele hemmeligheter med.

Endret av Bjørnedyr
Skrevet

Damer med mange sexpartnere er det beste som finnes 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nå er jeg redd for at jeg har ødelagt alt for meg selv med denne livsstilen jeg har bedrevet. Jeg angrer veldig, og er overhode ikke stolt over å ha lagt rundt. Er dette noe menn bryr seg veldig om? Har jeg ødelagt alt for meg selv nå?

Kommer an på. Har du vært aktiv fordi du genuint elsker sex, eller som et verktøy for å slippe unna deg selv.

Jeg har vært deg, men selvsagt med den forskjellen at jeg er mann. Jeg er åpen med erfaringene mine, og nåværende partner ser ikke det som noe negativt.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg bryr meg i utgangspunktet om det - sånn at jeg ønsker en partner som har likt syn på sex-følelser og ikke minst hvem man har sex med. Verdien man gir sex da.

Men hadde jeg møtt en dame som var åpen og ærlig som du er, og som i dag ikke sto innefor/følte det var naturlig å gi sex så liten verdi, så hadde jeg ikke hatt noe problem med fortiden - så sant hun var frisk.

Fortiden hadde da spilt 0% rolle og hadde aldri vært noe tema videre. MEN det forutsetter at hun hadde vært åpen om det. Hadde hun seilt under falsk flagg, bygd en relasjon på løgn, å så kom det frem etter 10 år at hun hadde en periode hvor hun pulte 30 menn, så hadde jeg selvfølgelig dumpet henne på dagen. 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 4
Skrevet

Vil si at hovedbekymringen min ved kvinner som har ligget rundt ligger i to deler:

• Vil hun være trofast, eller går hun raskt videre etter "nyforelsket" følelsen.
  • Vil kun være "skadet" av tidligere opplevelser, dvs ha problemer med å etablere et godt forhold.

Et veldig høyt antall 20 + er veldig lite tiltrekkende rett og slett (min personlige preferanse). En annen sak er at noen kvinner jeg har datet har en tendens til å ønske seg de beste delene av hver partner de har hatt. Dermed sitter enkelte med en "kravliste" som er sammensatt av de beste egenskapene til 10 + menn. Veldig vanskelig å leve opp til noe sånt for en helt vanlig mann som meg selv.

Utover dette ser jeg ikke noe spesielt problem.

Anonymkode: cc12e...954

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

"Du er mere godtatt nå, når du er ærlig å forklarer sannheten" Det er bare et utsagn og ikke myntet på deg😝

Kvinner som er ærlige og sier sannheten, er bare så modent, beroliggende og sexy. Ærlighet og sannhet skal respekteres, og det bør bli ditt våpen mot dårlig samvittighet.

Om du har hatt mange sexpartnere betyr ingenting annet at du har fått erfaring, og at du tok hensyn til deg selv. Det skulle jo bare mangle at du tar hensyn til deg selv, vil jeg si... Skulle så gjerne ha sett at du har behandlet mennene godt, og at det ikke finnes knuste hjerter der ute etter deg?

Hvis det er tilfelle, har du ingenting å frykte eller noe å ha dårlig samvittighet for. Jeg vil nok tro at det finnes mange kvinner og menn som deg, ikke se på det å ha sex og gøy i ung alder som noe slemt. Vi har alle vært der, og vi kom sannelig godt ut av den tiden🤭 "Vær heller stolt av det du har gjordt, ikke la stoltheten ødelegge fremtiden din"

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det ble straks verre å se på eksen som koneemne og ta henne seriøst etter hun fortalte hun hadde blitt spytta på, choka, pumpa på i timesvis osv. 

Anonymkode: cd9bc...14b

Liker ikke koneemner BDSM og langvarig sex? Eller er det mer at du ikke liker det? 

Anonymkode: d53ef...2a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...