AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Står mellom Adams matkasse, Godt levert eller Fresh.....Jeg er alene med tre barn og ønsker meg en sunn og enkel variant som vil være både tid og penge-besparende for meg. Noen som har matkasser de er fornøyde med? Vil gjerne høre Anonymkode: 80480...466
Polly Ester Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Har bare prøvd Godt levert av de tre, men var veldig fornøyd med dem. Veldig god mat og gode posjoner, det var alltid akkurat nok mat - ikke for lite og ikke for mye. Hvis prisen på de tre er omtrent det samme... eller uansett... så kan du jo prøve deg fram? Det er ikke binding på noen av dem vil jeg tro, ikke på Godtlevert i hvert fall. Så du kan jo sjekke alle tre og så finner du ut hvilken av de du liker best?
MarianneE Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Min søster var veldig fornøyd med Godt Levert da de hadde matkasse.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Jeg mikser litt mellom Hello Fresh og Adams. Hello Fresh er litt billigere og de har oversikt over kaloriinnhold sånn at jeg kan velge retter etter det. Men synes Adams er hakket bedre på smak og råvarer, og litt mer «ekslusivt» utvalg i retter, selv om den blir litt dyrere. Begge har oversikt over tidsbruk, så enkelt å velge retter som tar kort tid å lage. Anonymkode: cee85...a5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå