AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Fikk litt tendenser til BL allerede i uke 12, og nå i uke 14 har det liksom "etablert seg". Jeg er litt lei meg for det, fordi jeg er vant til å være veldig aktiv. Jeg tror all løpingen jeg har drevet med ble for mye på dette tidspunktet. Det var under en lang løpetur at smerten først meldte seg, og nå er løping og dessverre også gange en tydelig trigger. Jeg vet at det kan være langt verre enn slik jeg har det, altså. Jeg kan fortsatt går rundt 6 km, men da er det på tide å gi seg. Og jeg kan også se det store bildet. Det er en god forklaring på hvorfor jeg har smerter, så dette er ikke ment som klaging. - Men jeg hadde trodd at jeg skulle få BL litt senere, bare. Kanskje når magen var litt større. Uansett. Er det flere her inne som har fått det tidlig? Og har dere noen gode råd for å redusere smertene, og for å bedre de, og for å hindre forverring? Kanskje vi kan hjelpe hverandre? ☺️ Anonymkode: 1f3b0...d61
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Jeg har også merket antydning omtrent samtidig som deg. Er i uke 15 nå. Spesielt om jeg har gått langt, og særlig i nedoverbakker. Men har nok ikke utfordret meg så mye fysisk som følge av det. Har begrenset hvor mye jeg er i aktivitet, og da har det gått veldig greit. Så merker ikke så mye til det utenom når jeg er er aktivitet (foreløpig ihvertfall). Anonymkode: f1301...987
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Uke 16 her, og kjent det noen uker allerede. Hemmer meg fysisk, kunne aldri trent nå, og ennå er det ikke så ille som jeg vet det kommer til å bli senere. Frykter jeg må på krykker etterhvert. Har bestilt time hos fysio og håper å få noen tips der som gjør det mer levbart når jeg kommer lenger ut i svangerskapet. Anonymkode: 057c0...5fc
Gravidu14 Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Fikk lettere bekkenløsning på høyre side bak allerede i slutten av første trimester. Er i uke 14 nå. Jeg trodde jeg hadde sovet galt eller sittet feil, men min mor sa det hørtes ut som bekkenløsning når jeg fortalte om smertene. Jordmor bekreftet dette på første svangerskapskontroll. Kjipt å få det så tidlig, for det hemmer meg i hverdagen, men jeg vet også at det kunne vært mye verre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå