Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

jeg så noen i fjor som hadde fått tak i slike tovede ullsko/stølver som vi brukte når vi var små.... jeg vil og ha sånne!!!

de jeg sikter til går til ankelen ca?

vi fikk dem i grå med farget plastsåle i rødt eller blått stort sett.

formen er nesten trekantet om man ser den ovenfra og skoen er i tovet ull som er nesten litt sånn "vaffel"sydd, altså sydd sømmer i ulla.

knyting foran.

er det noen som har sett slike nå?

de var jo kjempevarme, også er de jo bare supersøte! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det Nesna-lobben du mener?

Kan bestilles hos www.nesnalobben.com

Skrevet

jaaaa, der var den.

tusen takk. :)

Skrevet

såh, da er vintersko bestilt!!

sorte nesnalobber med blå såle! :ler:

barnslig jeg? :roll::ler:

Skrevet

jeg fant noen gamle nesnalobber på loftet, vinteren for to år siden.. brukte de ganske mye, men sålen var over 20 år gammel.. så den smuldra opp etterhvert.. :forvirret: men de er veldig gode å bruke

Skrevet

nei, de er vel som andre ullklær, at det blir tunge og våte av fuktig vær.

og ja, husker de var veldig gode, brukte de når vi var små og bodde kaldt.

Skrevet

Hadde flere par lobber da jeg var liten. :hjerte: Jeg så en jente for en stund siden som hadde røde lobber som gikk litt lenger opp på leggen (mer som støvletter, altså), og de var utrolig fine, men jeg har ikke klart å finne dem noe sted.

Skrevet
Hadde flere par lobber da jeg var liten. :hjerte: Jeg så en jente for en stund siden som hadde røde lobber som gikk litt lenger opp på leggen (mer som støvletter, altså), og de var utrolig fine, men jeg har ikke klart å finne dem noe sted.

de hadde dem i høye støvletter i sort eller grått på den hjemmesiden som ligger lenger opp her.

jeg lurte på om jeg skulle kjøpe dem istedenfor vanlige lobber, men fant ut at jeg prøver meg på vanlige.

Skrevet

Elsker lobbene mine, kjøpte nye for tre år siden og de er så gode og varme...

Og de nye er heller ikke så glatte som de vi brukte i barndommen.

Gleder meg til vinteren jeg...

Skrevet

aline: Jeg vet at de har, men jeg vil altså ha røde. :sur: Har lett alle tenkelige steder, men finner dem ikke. Kanskje hun jeg så hadde fått dem spesiallaget...

Skrevet

oh, nå kom jeg på at jeg må ønske meg lobber til jul... :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...