AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Jeg var i går på date med en fyr som virker veldig hyggelig, og vi skal møtes igjen. Men når er det vanlig å være intim med vedkommende? Tenker ikke bare samleie, men fysisk kontakt generelt. Jeg er singel etter å ha vært i et forhold i 7 år, så jeg har glemt hvordan dette fungerer. Og nå som folk er på Tinder veit man jo aldri hvor lenge man dater før man blir eksklusive. Jeg ønsker ikke å spille jomfru Maria, men gidder jo ikke ha sex med noen som dater andre heller. Særlig ikke nå i koronatider 😜 Hvilken erfaring har dere? 😊 Anonymkode: 5f37e...dd9 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Jeg har aldri sex før date nr 3/4 hvert fall, da forutsett at vi har vært på lange dager først og snakket mye sammen. Jeg har ikke lyst på sex før jeg kjenner mannen litt uansett. Anonymkode: bf333...c60 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Hvis dere har snakket sammen lenge, men ikke får truffet hverandre ofte pga avstand e.l. Så er det vel innafor når du føler for det, så lenge dere ikke treffer andre samtidig. Anonymkode: e9887...a09
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Hvor lang er et tau? Skjønner? Man har sex når begge parter ønsker å ha det og er klar for det. Anonymkode: f9218...47b 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #6 Skrevet 7. september 2021 TS her. Selvfølgelig skjønner jeg at man kan ha sex når man vil. Det jeg lurer på er hva som er vanlig, hva andre folk gjør. Anonymkode: 5f37e...dd9 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #7 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her. Selvfølgelig skjønner jeg at man kan ha sex når man vil. Det jeg lurer på er hva som er vanlig, hva andre folk gjør. Anonymkode: 5f37e...dd9 De puler når de vil! Anonymkode: e9887...a09 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #8 Skrevet 7. september 2021 Kan være alt fra første til fjerde date avhengig av hvor sterk kjemien er med de jeg har hatt sex med. Ikke angret en eneste gang. Sex er også endel av å bli kjent med hverandre, så greit å bare få det unnagjort om dere liker hverandre tenker jeg. K28. Ble singel i fjor etter 8 åring forhold selv. Anonymkode: 5e234...fc5 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #9 Skrevet 7. september 2021 Når du har lyst, og det føles naturlig! Anonymkode: 2dd56...cfe 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #10 Skrevet 7. september 2021 Da jeg ble singel etter et 15 år langt forhold, lurte jeg på det samme. Og kom frem til at det er ikke noe riktig eller feil svar. Hva føler du for selv? Ønsker du fysisk kontakt? I så fall: Kjør på! Etter et drøyt halvår som singel, møtte jeg mannen som nå er kjæresten min. Kjemien og tiltrekningen var så sterk at vi endte til sengs på andre daten. Anonymkode: d6ea7...71c 3
StripeteM Skrevet 7. september 2021 #11 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg var i går på date med en fyr som virker veldig hyggelig, og vi skal møtes igjen. Men når er det vanlig å være intim med vedkommende? Tenker ikke bare samleie, men fysisk kontakt generelt. Jeg er singel etter å ha vært i et forhold i 7 år, så jeg har glemt hvordan dette fungerer. Og nå som folk er på Tinder veit man jo aldri hvor lenge man dater før man blir eksklusive. Jeg ønsker ikke å spille jomfru Maria, men gidder jo ikke ha sex med noen som dater andre heller. Særlig ikke nå i koronatider 😜 Hvilken erfaring har dere? 😊 Anonymkode: 5f37e...dd9 Etter et langt ekteskap og deretter single var jeg skikkelig rusten og usikker på dette. Møtte en flott dame og spurte vel ikke om et kyss før på 3. eller 4. daten. Hadde sex et par treff etter det. Haha, tregt kanskje, men hun satte pris på at jeg ikke stresset det. Hun var mer vant med dating enn meg og opplevde ofte karer som var vel utålmodige. Selv syns jeg det er viktig med en god kjemi og at man kjenner hverandre litt før man hopper i sengs. Men hver sin smak. Det er jo bare du som kan svare på spørsmålet ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #12 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg var i går på date med en fyr som virker veldig hyggelig, og vi skal møtes igjen. Men når er det vanlig å være intim med vedkommende? Tenker ikke bare samleie, men fysisk kontakt generelt. Jeg er singel etter å ha vært i et forhold i 7 år, så jeg har glemt hvordan dette fungerer. Og nå som folk er på Tinder veit man jo aldri hvor lenge man dater før man blir eksklusive. Jeg ønsker ikke å spille jomfru Maria, men gidder jo ikke ha sex med noen som dater andre heller. Særlig ikke nå i koronatider 😜 Hvilken erfaring har dere? 😊 Anonymkode: 5f37e...dd9 Ofte på andre date, for min del. Når man er alene, og dere vil. Han jeg dater nå dro vi hjem til meg på første date og hadde sex. Desverre ikke kjempebra sex...men han er søt da. 😂 Anonymkode: 37ae4...cf8 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #13 Skrevet 8. september 2021 Med han jeg er med nå så ble det sex på tredje date, helt perfekt i grunnen (hadde ikke klart å vente lenger) Vi har fra første blikk hatt en uttolig kjemi og en helt vill elektrisk tiltrekkning- det gnistrer mellom oss fortsatt. Men vi klarte å holde oss de to første datene vertfall (dog, kyssa etter 15 min på første date og han fingra meg på andre 😇😂) Anonymkode: 92654...ee6 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg var i går på date med en fyr som virker veldig hyggelig, og vi skal møtes igjen. Men når er det vanlig å være intim med vedkommende? Tenker ikke bare samleie, men fysisk kontakt generelt. Jeg er singel etter å ha vært i et forhold i 7 år, så jeg har glemt hvordan dette fungerer. Og nå som folk er på Tinder veit man jo aldri hvor lenge man dater før man blir eksklusive. Jeg ønsker ikke å spille jomfru Maria, men gidder jo ikke ha sex med noen som dater andre heller. Særlig ikke nå i koronatider 😜 Hvilken erfaring har dere? 😊 Anonymkode: 5f37e...dd9 For meg? 3 timer 🤣 Anonymkode: e4e17...b14
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Med han jeg er med nå så ble det sex på tredje date, helt perfekt i grunnen (hadde ikke klart å vente lenger) Vi har fra første blikk hatt en uttolig kjemi og en helt vill elektrisk tiltrekkning- det gnistrer mellom oss fortsatt. Men vi klarte å holde oss de to første datene vertfall (dog, kyssa etter 15 min på første date og han fingra meg på andre 😇😂) Anonymkode: 92654...ee6 Hvordan definerer du egentlig sex? Jeg ville sagt at dere hadde sex på andre. Anonymkode: 2ecc0...f8b 2
Bettyspaghetti Skrevet 8. september 2021 #16 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan definerer du egentlig sex? Jeg ville sagt at dere hadde sex på andre. Anonymkode: 2ecc0...f8b Enig! Jeg tenker at det ikke er en fasit på dette her, man blir vel intime når det kjennes riktig ut? For meg har det aldri vært naturlig med sex på 1.date men det kunne sikkert skjedd hvis stemningen var den rette.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #17 Skrevet 8. september 2021 Svaret er enkel: date handler om at du må finne ut om det er en mann du vil bli forelsket i, og har de verdiene DU har. Men starter du på feil ende, så vil jo det gå veldig galt. Det er nok om tråder om det i KG. Hva er dine interesser og hva er hans interesser? snakker han sant? og klarer han å pynte på sine verdier i dating fasen og plutselig endre seg når dere blir sammen? og hvordan vil det være for dere to å leve under samme hus? har han barn og har du barn, hvordan skal dere løse det sammen? Vil dere ha barn sammen? At du har glemt forteller vel mer om deg om at du ikke er skikkelig moden selv enda. Anonymkode: 0e3e7...318
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #18 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan definerer du egentlig sex? Jeg ville sagt at dere hadde sex på andre. Anonymkode: 2ecc0...f8b Jaja, ser hva du mener 😅 det var vel i grenseland iallefall 🙈 Anonymkode: 92654...ee6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #19 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): TS her. Selvfølgelig skjønner jeg at man kan ha sex når man vil. Det jeg lurer på er hva som er vanlig, hva andre folk gjør. Anonymkode: 5f37e...dd9 Det er nok veldig mye som er vanlig. Kjenn på når det er greit for deg, du. Det er dessuten attraktivt med folk som har selvtillitt nok til å ta valg basert på hva de selv vil, og ikke nødvendigvis basert på hva som er normalt eller gjennomsnittlig. Du kan ha sex med en gang, eller vente ett helt år om du vil det. Lenger også for så vidt. Kan være daten synes det er for lenge, men poenget er at du ikke skal føle deg presset, men gjøre det når du er klar! Også helt ok om du bestemmer deg for å ikke vil i det hele tatt. Anonymkode: 2b914...dfd
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #20 Skrevet 8. september 2021 Klem og lett berøring er ok på 1. date, kyss evt på 2.-3, date, sex når det føles greit (blir gjerne 4.-5. date). Nå skal det sies at jeg er tydelig allerede før første date på hva jeg er ute etter, og det er ikke aktuelt å date noen jeg tror kan finne på å date flere om gangen. Og jeg er også fullstendig klar over at det kan bli slutt når som helst, så jeg har sex når jeg er der at jeg tenker det er greit uansett hva som skjer etter sex. Anonymkode: a9cd1...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå