Gå til innhold

Ta opp dobbeldating eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en mann på Tinder i midten av juli, og har skrevet sammen daglig siden det. Masse kontakt fra morgen til kveld. Har kun møttes to ganger pga ferie/barn/avstand, og hatt sex begge gangene. (Fantastisk sex, så angrer ikke!)

Skrev masse sammen i helgen og, og plutselig forstod jeg tydelig at han var på vei til en date. Skal ikke gi noen detaljer, men det var helt åpenbart. Og etter det har det vært stille fra ham, selv om han er pålogget der vi pleide å skrive sammen "hele tiden". Ganske enkelt å forstå at det er en annen som har fanget interessen hans, og jeg er sannsynligvis "ute".

Han har selvfølgelig full rett til dette, vi har ikke hatt andre samtaler rundt temaet enn at vi begge sa vi ikke hadde noe mål om å treffe flest mulig.

Men om han nå skulle kontakte meg igjen: kan jeg si at jeg ikke ønsker å fortsette kontakten når han så åpenbart har truffet en annen? Eller må jeg bare bite det i meg? Må jeg bare late som ingenting? Nå kan det selvfølgelig hende jeg ikke gjør det, og at han bare hopper glatt videre - det er vel størst sannsynlighet for det. (Sannheten er jo egentlig at jeg likte ham veldig godt og gjerne skulle truffet ham igjen - men når jeg forstår så godt at det er andre i bildet mister jeg egentlig litt lysten...)

Hvordan takler dere det om dere forstår at han eller hun dater andre samtidig som dere? Er det "greit", bare fordi det er blitt så vanlig?

Anonymkode: d9a53...951

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man har kommet så langt som til sex to ganger så hadde ihvertfall jeg forventet at den andre roet ned datingen sin. Som mann hadde jeg ikke satset noe særlig videre på en dame som datet og eventuelt hadde sex med andre. Men mulig jeg er gammeldags 🤷‍♂️

• Liker 8
Skrevet

Du gjør det du selv føler er greit. Jeg hadde ikke giddet mer om jeg visste han traff en annen, det ødelegger jo alle muligheter for å bli godt kjent. Bortkastet tid. Vanlig er det kun de som som driver med slikt kaller det, for vanlig og normalt er det virkelig ikke.

Anonymkode: 62e40...abc

• Liker 6
Skrevet

Det blir nok mer sex mellom dere. 

Anonymkode: 1ce90...008

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det blir nok mer sex mellom dere. 

Anonymkode: 1ce90...008

Hvorfor tror du det? 🤔

Skrevet

Det er ikke ok av han å fade deg ut etter at dere har hatt sex. Han bør være mann nok til å på eget initiativ møte deg og ta den praten. Men min erfaring med den type menn er at de ikke gjør det. De har deg som backup. 

Så når han blir sånn så utleverer du deg egentlig fånyttes dersom du forteller han hva du føler, for mest sannsynlig får du enten en avvisning eller noe fluffy svada i retur. Så du får gå i deg selv og tenke på om du orker noen konfrontasjon, som kanskje bare blir via tekst - og det vil ikke gi deg noen closure uansett. 

Min erfaring er at sånne menn kommer tilbake til deg på ett eller annet tidspunkt, men bare for sex, og du står like tom tilbake når de har gått. 

Anbefaler derfor å gå videre så fort og så godt du klarer.

Anonymkode: 50f38...d48

• Liker 4
Skrevet

Jeg deler ikke så dobbeldating hadde jeg ikke godtatt. En om gangen takk.

Vi avklarte det på første date vi, men nå var kjemien mellom oss helt rå og elektrisk fra første blikk da så det sa seg nesten selv 🤩

Anonymkode: 2cd8d...b2a

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

men nå var kjemien mellom oss helt rå og elektrisk fra første blikk da så det sa seg nesten selv 

Det trodde jeg om oss og, men jeg tok åpenbart feil. Gøy å høre at det klaffer en gang i blant også. 😀

TS.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det trodde jeg om oss og, men jeg tok åpenbart feil. Gøy å høre at det klaffer en gang i blant også. 😀

TS.

Vi holder sammen enda å det er fortsatt elektrisk mellom oss. Aldri opplevd før. 

• Liker 1
Skrevet

For en ego loser. Good riddance, kan du si

Anonymkode: 12a06...b40

• Liker 1
Skrevet

At du gidder? Bare gå videre.

Anonymkode: 06311...7ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

TS.

Joda, men avklarte det må iansett med en gang !

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvorfor tror du det? 🤔

Personen mente vel at han sikkert er fortsatt åpen for sex med deg. Mange holder den døra åpen for å få tilgang mens de leter videre. Gjør sikkert noen damer og men jeg hadde ikke likt at han møtte andre

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde nok bare sagt det som det er. At etter såpass mye chatting, to møter, og sex to ganger, Så forventet du at dere ikke datet andre. Og at dere tydeligvis har forskjellig oppfatning av dette. 

Er du helt sikker ts, på at han faktisk er på jakt etter noe seriøst, og anså datingen mellom dere som seriøs? En seriøs og interessert mann ville aldri gått på date med en ny. 

Gir deg en klem, ikke noe moro å oppleve sånt! Og til nestegang er det greit å være tydelig (og få tydelig svar!) på hva man er på jakt etter. At han sier at "målet hans ikke er å date flest mulig" er desverre ikke et tydelig svar. 

Svaret bør være noe ala "jeg er interessert i å date noen for å se om det kan bli et forhold". 

Målet hans er ikke å date flest mulig. Men det betyr heller ikke at målet hans er å date en om gangen, date seriøst, eller date for å finne forhold. Han bare har ikke som mål at det må være så mange mennesker som han klarer å finne. 

I tillegg må jeg si at han er rimelig frekk dersom han gav klart uttrykk for at han var på vei til en date, spesielt dersom han visste at du er interessert. Enten ville han at du skulle vite det for å sette et eksempel ovenfor deg at du ikke må forvente noe av han/at han ikke er interessert i forhold, eller så var det for å fucke med hodet ditt. Ingen av delene er bra.  

Anonymkode: 1df7d...04c

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Er du helt sikker ts, på at han faktisk er på jakt etter noe seriøst, og anså datingen mellom dere som seriøs? En seriøs og interessert mann ville aldri gått på date med en ny. 

Anonymkode: 1df7d...04c

Nei, det kan jeg jo faktisk ikke være - men i profilen på Tinder ga han klart uttrykk for det, og at ONS ikke var noe for ham.

Men han gjorde fint lite for å skjule opplegget sitt på søndag. Sendte bilde av seg selv pyntet og klar, plutselig i en annen by helt uten noen forklaring rundt. Ble stille fra ham etter det. Trenger ikke være rakettforsker for å legge sammen to og to der ;).

Tusen takk for svar, alle sammen! Jeg dropper dobbeltdateren glatt. Han sendte en melding i går kveld jeg bare svarte kort og overfladisk på. Sender han noe mer skal han få en nice goodbye.

TS.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sendte bilde av seg selv pyntet og klar, plutselig i en annen by helt uten noen forklaring rundt. Ble stille fra ham etter det. Trenger ikke være rakettforsker for å legge sammen to og to der ;).

Litt tynt grunnlag å konkludere på kanskje, men dette har du jo best kontroll på selv.

Anonymkode: 5b6b3...9ba

• Liker 1
Skrevet

Selv om han var tydelig på at han ikke var intr i ONS så vil jo aldri en mann takke nei til sex. Derfor hadde han sex med deg og fortsetter sin søken etter noen som ikke legger seg på rygg med en gang og som han må jakte på for å få. Om han vil kontakte deg igjen? Ja, antageligvis. Når han har lyst på sex igjen.

Anonymkode: ec837...386

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...