Gå til innhold

Er denne toppen for «kjærring»?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er denne toppen for «kjærring»?

72EFF712-5D84-492E-8B04-D4514277E3D0.jpeg

Anonymkode: aa0c3...460

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikkje kjerring, men kjedelig. Og spesielt den fargen. Det er nesten ingen som kler den fargen.

Anonymkode: f6490...9d6

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Absolutt ikkje kjerring, men kjedelig. Og spesielt den fargen. Det er nesten ingen som kler den fargen.

Anonymkode: f6490...9d6

Oida, jeg likte den toppen sånn til hverdags og fargen. 

Anonymkode: eb77d...4c7

Skrevet

Nå vet jeg ikke alderen din, men mamma hadde kledd den. Altfor "kjerring" for meg på 33.

Anonymkode: fc27f...599

• Liker 2
Skrevet

Til hverdag, en helt vanlig topp/genser. 

Jeg syntes fargen var fin. Jeg kjøper mye klær i brun og beige, da det passer veldig fint til det brune håret mitt 😊

Jeg er 29

Anonymkode: 41c18...cd7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Til hverdag, en helt vanlig topp/genser. 

Jeg syntes fargen var fin. Jeg kjøper mye klær i brun og beige, da det passer veldig fint til det brune håret mitt 😊

Jeg er 29

Men passer det hudtonen din?

Anonymkode: 34605...8e1

Gjest PunkCouture
Skrevet

Ville ikke sagt at den var kjærring. Det var jo en veldig nøytral topp, på grensen til litt kjedelig. - Men det er jo en type topp som alt fra ungdomsskoleelever til mer voksne damer går med. Som noen andre nevner over her, det at du kler fargetonen har veldig mye å si 🙂

Skrevet

Veldig, veldig kjedelig. 

Anonymkode: eb9b6...844

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja 😊 jeg passer både varme og kalde bruntoner, men aller best kalde bruntoner. Har også en kald bruntone i håret. Brunt på brunt eller beige er veldig fint, om man gjør det riktig og passer på varme/kalde toner. Og brunt passer også godt med både hvitt og svart også, så garderoben min består for det meste av brunt, beige, hvitt og sort 🙈 Har også noen blå toner, da blått passer også ofte fint med brunt. Kjøper helst baby blå eller marine blått

Skrevet (endret)

Ikke kjerring, men mer klassisk hverdagstopp når man vil kle seg HELT vanlig uten å ha en eller annen stil/fremheve noe. 

Kan man kalle det «A4toppen/basetopp»? 

Høres negativt ut, det mener jeg det ikke som. Likte fargen jeg da 🤷‍♀️

Endret av Fløff
  • Liker 2
Skrevet

Ser ikke så verst ut på bildet, men jeg synes Savannah generelt er litt "kjedelig kjerring"

Anonymkode: 7e9b1...50a

• Liker 1
Skrevet

Helt grei til hverdags,tenker jeg.

Skrevet (endret)

Det der kan jo hvem som helst gå med. Helt grei og "casual".  Kunne gått med den selv om den hadde hatt lengre ærmer..

edit. Fargen er jo veldig fin :opplyser:

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Skrevet

Typisk kjerring ja. Jeg forstår behovet for en avslappet hverdagstopp i tynt stoff, men ikke velg en med 2/3 armer og knapper i halsen hvis du ikke vil være kjerring.

Anonymkode: 4c3e9...de1

Skrevet

Nei, synes det er en helt vanlig basic topp :) 

Anonymkode: 5bb5d...885

• Liker 1
Skrevet

Et godt tips: hvis du ikke klarer å se selv hva som er kjerring og ikke så unngår for all del butikken Zavanna. Typisk kjerring-butikk.

Anonymkode: 4c3e9...de1

• Liker 2
Skrevet

Går jo ikke med en slik for å være sexy, men som en enkel hverdagsgenser synes jeg den er fin. 

Jeg er 32.

Skrevet

Vet ikke om den er kjerring, men jeg syntes ikke den var spesielt fin. Minner meg litt om en undertrøye. Ville ikke gått med den selv, men ikke sånn at jeg ville reagert negativt hvis noen andre gikk med den liksom 😛 

Anonymkode: 8ce17...0d4

Skrevet

Nei, denne toppen er ikke kjerring, men den er fryktelig kjedelig.

Anonymkode: 4f163...8c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke meg du siterer, men jeg har også brunt hår og kler den der brunfargen veldig godt. Passer til hudtonen og ja, og jeg er litt vanskelig med brun…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...