Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #1 Skrevet 26. september 2005 Er dette et dyrt merke? Og hvordan er kvaliteten? Noen som vet?
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2005 #2 Skrevet 26. september 2005 Campers er relativt dyre, ja. Jeg har bare et par boksesko derfra (liker ikke de andre), og de kostet ca 13-1400 for fem år siden. Kvaliteten er super.
ashera Skrevet 26. september 2005 #3 Skrevet 26. september 2005 (endret) Dyrt, kjempegod kvalitet, sprek design - og sist, men ikke minst: Uovertruffen passform. Tærne liker seg i campers! Har to par som jetg aldri blir lei av. Hvis du ønsker deg Campers, men syns det er for dyrt, bør du følge med når det er salg. Både Lillevinkel og butikken i Pilestredet (ikke langt fra Tinghuset) er flinke til å sette ned prisene på Campers under salget. Designforum, som har det største utvalget på Campers, kjører ikke så bra salg. Endret 26. september 2005 av hera
:-) anna Skrevet 26. september 2005 #4 Skrevet 26. september 2005 (endret) Her ser du litt utvalg og pris. Endret 26. september 2005 av :-) anna
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #5 Skrevet 28. september 2005 Jeg kjøpte meg noen røde Campers m puser på, kjempestilige. Men fikk kjempegnagsår på hælene av de.....nedtur. Orker ikke lide meg gjennom å gå de ut heller...
Søtpotita Skrevet 28. september 2005 #6 Skrevet 28. september 2005 Har Camperstøvlettar og synes dei er kjempegode, kjøpte også nokre småsko over nettet og dei gneg veldig over vrista, så dei har eg så og sei ikkje brukt...men superkule er dei! Ser også utrulig mange kule sko på lillevinkelsko, men er nok luraste å prøva dei på først...
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2005 #7 Skrevet 28. september 2005 Jeg kjøpte meg noen røde Campers m puser på, kjempestilige. Men fikk kjempegnagsår på hælene av de.....nedtur. Orker ikke lide meg gjennom å gå de ut heller... ← Campers med pusekatter?? Hvor fant du disse? Jeg elsker camperssko. Har noen kjempefine sandaler. Tok litt tid før de ble behagelige, men nå kan jeg rusle med de hele tiden (vel, kunne..litt kaldt nå )
blå Skrevet 29. september 2005 #8 Skrevet 29. september 2005 Camper sko er dødsgode å gå i syns jeg. Har aldri elsket noen sko så mye. Og de er verdt hver krone. Men de kan ha litt snål design på noen av de syns jeg. Her kan du handle camper og se priser. Camper Logo Shopping Lille vinkel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå