AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 -Gravid i uke 31 og langtidssykmeldt pga diverse plager. -Ikke koronavaksinert, ønsker å vente til etter fødsel. Hadde dere villet ta i mot utenlandsbesøk før fødsel? (De er fullvaksinerte) Anonymkode: 9a9ce...bbb
Alliecay Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Personligt tror jeg nå det er litt flere ting som burde tenkes over. Er besøket familie, nære venner eller kunn bekjente? Hvordan er smittespredningen i landet de kommer fra? Og kan/er de villig til å karantene og ta test før de kommer? Må nokk ærligt innrømme at jeg ville vært mer åpen for besøk av familie/nære venner som kom fra mindre smitteutsatte land og tok alle forhåndsregler de kunne hvis mine forutsetninger var likens. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Kommende besteforeldre/tanter/onkler som var villig til å sitte i karantene først hadde fått komme Anonymkode: da1d8...bd2 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Alliecay skrev (1 time siden): Personligt tror jeg nå det er litt flere ting som burde tenkes over. Er besøket familie, nære venner eller kunn bekjente? Hvordan er smittespredningen i landet de kommer fra? Og kan/er de villig til å karantene og ta test før de kommer? Må nokk ærligt innrømme at jeg ville vært mer åpen for besøk av familie/nære venner som kom fra mindre smitteutsatte land og tok alle forhåndsregler de kunne hvis mine forutsetninger var likens. Hva er "forhåndsregler"? Anonymkode: 69411...87b 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #5 Skrevet 7. september 2021 Dette er snakk om venner av min samboer. ts Anonymkode: 9a9ce...bbb
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #6 Skrevet 7. september 2021 Hvor er de fra? Anonymkode: 97cc0...264
Alliecay Skrevet 7. september 2021 #7 Skrevet 7. september 2021 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er "forhåndsregler"? Anonymkode: 69411...87b vaksine hvis mulight (her nevnte du jo at de var fullvaksinerte så denn er i boks), negativ test, evt karantene etc. Endret 7. september 2021 av Alliecay
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #8 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva er "forhåndsregler"? Anonymkode: 69411...87b Forholdsregler, du skjønte det. Ikke gjør deg vanskelig. Anonymkode: 7f181...068 6
Thyra Skrevet 7. september 2021 #9 Skrevet 7. september 2021 Alliecay skrev (1 minutt siden): vaksine hvis mulight (her nevnte du you at de var fullvaksinerte så denn er i boks), negativ test, evt karantene etc. Tror brukeren du siterte mente at det ikke er noe som heter "forhåndsregler"..
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 7. september 2021 #10 Skrevet 7. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva er "forhåndsregler"? Anonymkode: 69411...87b Vet du det ikke? Eller er det rødblyanten som troller? Forhåndsregel er først og fremst en misforståelse av forholdsregel. I de aller fleste tilfeller er det ordet forholdsregel som bør brukes. (Språkrådet) Endret 7. september 2021 av Hvemsomhelst
Gjest Tamsi Skrevet 7. september 2021 #11 Skrevet 7. september 2021 Tror nesten ikke at utenlands er så mye verre enn innenlands om dagene. Jeg hadde vært mer skeptisk til folk fra oslo-området eller folk med barn/ungdom i skolealder.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #12 Skrevet 7. september 2021 Kommer helt an på hvordan smitten er der de kommer fra. Her vi bor (EU-land) er det mye smitte i landet, men har vært null smitte i kommunen og lite smitte i fylket gjennom hele pandemien. Men det høres jo mer ut som at DU ikke vil, TS. Siden du nevner sykemeldingen din. Anonymkode: 545ff...428
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #13 Skrevet 7. september 2021 Kan de ikke ta en hurtigtest før de kommer til dere? Anonymkode: 03c66...1fd
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): -Gravid i uke 31 og langtidssykmeldt pga diverse plager. -Ikke koronavaksinert, ønsker å vente til etter fødsel. Hadde dere villet ta i mot utenlandsbesøk før fødsel? (De er fullvaksinerte) Anonymkode: 9a9ce...bbb Absolutt ikke! Her får ikke barna ha med seg venner hjem engang i ukene før fødsel. Og kun nærmeste familie får komme på besøk. Anonymkode: d09b7...206 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå