AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 -det er jo ikke noen åmer på salaten nå, men den er full av hull. Er jo ren etter å ha blitt vasket da. Ville du brukt den i maten? Anonymkode: 21ef6...86a
Minya Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Så lenge det ikke er noen snegler eller åmer på salaten når jeg skal spise den, ser jeg ingen grunn til å kaste den om den har blitt gomlet litt på av lillelarven Aldrimett. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Vi tenkte sånn vi og, men endte med å ikke bruke de bladene i salaten akkurat i dag da, kanskje i morgen 😛 De er skikkelig "krispe" så får jo vondt av å IKKE spise dem liksom. Anonymkode: 21ef6...86a
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Min egen mat? Om jeg skylte godt og kuttet bort det stygge, ja. Om det var gjester, så hadde jeg nok kjøpt på butikken. Selv om de ikke vet det, så hadde det ikke vært bra nok for gjester, syntes jeg Anonymkode: 40320...385
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #5 Skrevet 7. september 2021 Hadde spist den uten problemer, ja Anonymkode: 3f990...6af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå