AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Hva er det rareste, sykeste, ekleste, sprøeste du har lest på KG? For meg var det hun som hadde en mark inni kjeden sin eller hva det var. Også hun «37 år, ufrivilig singel og barnløs» tror jeg tråden het. Den finnes her enda. Flere? Anonymkode: 8ba06...e6e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Det var en tråd her om "Hvilke familiemedlemmer har du hatt sex med?" eller noe i den duren. Synes den stiller ganske sterkt jeg da. Anonymkode: c3294...d6d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 127 sider.... Krever at mannen må være kjekk og alt mulig, selv sitter hun med ødelagte tenner og psykiske problemer og klager på at hun ikke får hvem hun vil. Anonymkode: 51fe3...952 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #5 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): 127 sider.... Krever at mannen må være kjekk og alt mulig, selv sitter hun med ødelagte tenner og psykiske problemer og klager på at hun ikke får hvem hun vil. Anonymkode: 51fe3...952 Ja det var den jeg mente! Syk tråd ts Anonymkode: 8ba06...e6e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #6 Skrevet 7. september 2021 48 minutter siden, AnonymBruker said: 127 sider.... Krever at mannen må være kjekk og alt mulig, selv sitter hun med ødelagte tenner og psykiske problemer og klager på at hun ikke får hvem hun vil. Anonymkode: 51fe3...952 Ja den der var syk. Det er masse syke tråder på KG, men de er stort sett oppdiktet av troll. Akkurat denne tråden tror jeg faktisk ikke var trolling, det var det som gjorde den så psycho... Anonymkode: c22d9...87a
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #7 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja den der var syk. Det er masse syke tråder på KG, men de er stort sett oppdiktet av troll. Akkurat denne tråden tror jeg faktisk ikke var trolling, det var det som gjorde den så psycho... Anonymkode: c22d9...87a Hva skjedde i tråden. Gidder ikke lese 127 sider Anonymkode: 0bc65...cb8
CorvusCorax Skrevet 7. september 2021 #8 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): 127 sider.... Krever at mannen må være kjekk og alt mulig, selv sitter hun med ødelagte tenner og psykiske problemer og klager på at hun ikke får hvem hun vil. Anonymkode: 51fe3...952 Må jo være troll.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #9 Skrevet 7. september 2021 Kan noen forklare hvorfor de reagerer på den tråden om singel kvinne søker mann. Har lest noe av innlegget, men ikke alt. Anonymkode: 0bc65...cb8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #10 Skrevet 7. september 2021 Dukket opp en tråd i seksualforumet i fjor tror jeg det var, der overskriften var 'har du hatt sex med hunden din?' Jeg orket ikke å klikke meg inn tråden, ble kvalm. Men så at den hadde fått flere svar. Den ble heldigvis slettet. Anonymkode: 47db1...837
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #11 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan noen forklare hvorfor de reagerer på den tråden om singel kvinne søker mann. Har lest noe av innlegget, men ikke alt. Anonymkode: 0bc65...cb8 Nå har jeg lest og ser ikke problemet med å være misfornøyd med barnløshet og familie mobbing Anonymkode: 0bc65...cb8
Fjellulven Skrevet 9. september 2021 #12 Skrevet 9. september 2021 (endret) Tråden om hun som prøvde å beskytte hunden sin mot en 12 åring som holdt på å ta livet av den med en pinne. Ble rystet av enkelte kommentarer der. Mange drev å skrev at det var barnemishandling osv. Selvsagt forsvarer man kjæledyret sitt hvis det holder på å bli drept! Endret 11. september 2021 av Fjellulven
Gjest G-string Skrevet 9. september 2021 #13 Skrevet 9. september 2021 Netttrollene tilfører KG mye underholdning via disse rare trådene som nevnes her .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå