AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Del Skrevet 7. september 2021 Gladnyhet, Mysimba er tilbake i apotekhyllene etter å ha vært solgt ut over hele landet i flere uker. Jeg antar det er ikke bare jeg som har måttet trappe ned. Nå fikk jeg akkurat melding om at de har fått inn leveranse til Norge. Anonymkode: bff64...714 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Del Skrevet 7. september 2021 Var det ikke noen helt syke bivirkninger på den der? Anonymkode: d99fa...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Del Skrevet 7. september 2021 Synes du det hjelper? Anonymkode: ef54a...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Del Skrevet 7. september 2021 Endelig! Men bare positivt at jeg måtte trappe ned Jeg gikk på full dose (2+2) i to mnd og det skjedde lite. Så måtte jeg rasjonere fordi jeg fikk bite at Mysimba ikke kom inn før i uke 38. Jeg gikk da over til 1 +2, og da har jeg fått den effekten jeg ønsker. Gått ned 2 kilo på 2 uker. Anonymkode: 7bdb8...746 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå