Gå til innhold

Hvordan funker match.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gitt opp Tinder, og tenkte å se om det var mer seriøse folk inne på Match. Men hvordan funker det egentlig? Ser man må betale for det aller meste (ingen bombe). Men om man matcher med én - dvs begge to liker hverandre - vil man kunne sende melding da? Eller er det fortsatt kun betaling som gjelder?

Anonymkode: 3f2ab...7ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har gitt opp Tinder, og tenkte å se om det var mer seriøse folk inne på Match. Men hvordan funker det egentlig? Ser man må betale for det aller meste (ingen bombe). Men om man matcher med én - dvs begge to liker hverandre - vil man kunne sende melding da? Eller er det fortsatt kun betaling som gjelder?

Anonymkode: 3f2ab...7ce

Synes ikke Match er noe bra. Jeg er dame på 43. Du kan skrive ved match uten at den andre har abonnement på Match. Jeg har jo kun sett menn der, men de har ikke resultert i noe date for min del. Tror kanskje Sukker er bedre enn Match om du har gitt opp Tinder. Synes Tinder fungerer bra jeg da 😀 

Anonymkode: c601a...47e

• Liker 1
Skrevet

Traff mannen min på match. Han sendte meg melding først. Etter noen få meldinger ble vi enige om å ta en kaffe sammen. 

Brente meg litt på at mange menn bare ville sende meldinger i evigheter uten å treffes eller ville bare treffes for sex. Grunnen til at jeg gikk med på å treffe han jeg er gift med nå, er at han skrev noe til meg som viste at han faktisk hadde lest profilen min. 

• Liker 2
Skrevet

Pass deg for Match.com! De fakturerer etter endt medlemsskap...uansett hvordan man sier det opp 🥶 Bare å Google...

Anonymkode: 40cad...3c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pass deg for Match.com! De fakturerer etter endt medlemsskap...uansett hvordan man sier det opp 🥶 Bare å Google...

Anonymkode: 40cad...3c2

Har vært av og på Match flere ganger. Det har aldri vært noe problem med å avslutte betalingen.

Men har skjønt det slik at enkelte tror at fakturering opphører om du skjuler profilen, og det gjør den ikke. Betalingen må stoppes.

Anonymkode: 98836...97d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg fant eksen min på Match...

Skrevet

Var der for noen år siden og det var bare utlendinger og tullinger. Og veldig dyrt. 

Anonymkode: 3f5e4...418

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...