AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Jeg dusjer ca annenhver dag, og har ikke sex med min partner med mindre det er under typ 12 timer siden sist jeg dusjet. Føler meg ikke «ren» nok til å ha sex om jeg har dusjet tidlig den dagen og skal ha sex sent på kvelden engang. Min samboer bryr seg ikke, og mener vi lett kan ha sex 24 timer etter sist dusj. Dette føler jeg meg ikke komfortabel med. Kanskje om vi bare gikk rett på penetrering, men jeg trenger som regel litt oppvarming (at han går ned på meg), og det er helt uaktuelt om jeg ikke er relativt nydusjet. Kan selvfølgelig bare dusje, men ikke alltid jeg gidder det sent på kvelden etter en lang dag. Så jeg lurer, hva er normalt? Når må dere ha dusjet sist med tanke på sex? Anonymkode: 8238f...b87
wandagirl Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Spørs om det er en kjapp en, eller om man skal kose seg med diverse. Foretrekker klart å være ren dersom vi skal ned på hverandre 1
NysgjerrigPiken Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Jeg foretrekker å ta en dusj før sex, men ofte går det også 12 timer og mer. Etter en økt om kvelden og en natt med søvn går han gjerne ned på meg neste morgen, for eksempel. Om det er en kjappis med bare penetrering kan det like godt være etter en treningsøkt, for den saks skyld. Ved oralsex foretrekker jeg definitivt at vi begge er nydusjet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Partner bryr seg ikke om hvor nydusjet jeg er. Varierer litt hvor mye jeg bryr meg, henger ganske sammen med lysten etter partner. Anonymkode: 328dd...9ff
Gjest Warrior Skrevet 7. september 2021 #5 Skrevet 7. september 2021 (endret) Null problem det, med mindre jeg nettopp har trent. Så om jeg ikke dusjer for eksempel en kveld og så har sex om morgenen/dagen etter så gjør ikke det meg noe. Blir ikke så fort skitten. Gidder ikke telle timer mellom hver dusj. Endret 7. september 2021 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #6 Skrevet 7. september 2021 NysgjerrigPiken skrev (9 minutter siden): Jeg foretrekker å ta en dusj før sex, men ofte går det også 12 timer og mer. Etter en økt om kvelden og en natt med søvn går han gjerne ned på meg neste morgen, for eksempel. Om det er en kjappis med bare penetrering kan det like godt være etter en treningsøkt, for den saks skyld. Ved oralsex foretrekker jeg definitivt at vi begge er nydusjet. Når dere sier «kjappis», har dere noen form for oppvarming? Jeg blir ikke så lett våt, og blir sår nedentil om jeg ikke er klar - selv ved bruk av glidemiddel. Men hadde egentlig vært veldig greit å bare kunne gått rett på penetrering iblant.. ts Anonymkode: 8238f...b87
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #7 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg dusjer ca annenhver dag, og har ikke sex med min partner med mindre det er under typ 12 timer siden sist jeg dusjet. Føler meg ikke «ren» nok til å ha sex om jeg har dusjet tidlig den dagen og skal ha sex sent på kvelden engang. Min samboer bryr seg ikke, og mener vi lett kan ha sex 24 timer etter sist dusj. Dette føler jeg meg ikke komfortabel med. Kanskje om vi bare gikk rett på penetrering, men jeg trenger som regel litt oppvarming (at han går ned på meg), og det er helt uaktuelt om jeg ikke er relativt nydusjet. Kan selvfølgelig bare dusje, men ikke alltid jeg gidder det sent på kvelden etter en lang dag. Så jeg lurer, hva er normalt? Når må dere ha dusjet sist med tanke på sex? Anonymkode: 8238f...b87 What? Ja selvfølgelig har jeg sex med samboeren uansett hvor "skitten" jeg er. Det påvirker ikke lysten hos hverken meg eller han. Men dersom jeg selv føler at jeg ikke er ren nok til at han kan gå ned på meg så sier jeg jo bare i fra. Dessuten er jeg opptatt av at sex skal være spontant og ikke planlagt. Tror nok det er normalen. Det kan virke som du har et litt tvangspreget forhold til hygiene og sex. Anonymkode: ad3b7...a99 3
MrPeakP Skrevet 7. september 2021 #8 Skrevet 7. september 2021 Nydusjet fitte smaker jo så lite. Det beste er om det er noen timer etter dusj. Men liker jo å rimme henne også og da må det være nydusjet.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #9 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): What? Ja selvfølgelig har jeg sex med samboeren uansett hvor "skitten" jeg er. Det påvirker ikke lysten hos hverken meg eller han. Men dersom jeg selv føler at jeg ikke er ren nok til at han kan gå ned på meg så sier jeg jo bare i fra. Dessuten er jeg opptatt av at sex skal være spontant og ikke planlagt. Tror nok det er normalen. Det kan virke som du har et litt tvangspreget forhold til hygiene og sex. Anonymkode: ad3b7...a99 Problemet her er at han går ned på meg hver gang vi har sex. Da er det viktig for meg at jeg er ren, hvis ikke greier jeg ikke slappe av. Men du har kanskje rett i at jeg har et litt anstrengt forhold til dette.. ts Anonymkode: 8238f...b87 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #10 Skrevet 7. september 2021 Jeg føler meg litt mindre komfortabel (tenker jeg sikkert lukter dårlig) hvis det er gått mer enn et døgn siden jeg har dusjet, men sex blir det allikevel. Om han ikke har dusjet på flere dager også. Anonymkode: d50d7...c98
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #11 Skrevet 7. september 2021 MrPeakP skrev (Akkurat nå): Nydusjet fitte smaker jo så lite. Det beste er om det er noen timer etter dusj. Men liker jo å rimme henne også og da må det være nydusjet. Så dere VIL at det skal smake? Min største frykt er at det skal lukte og smake vondt der nede. Og jeg sliter ikke med spesielt mye svette eller lukt, altså. Er bare viktig for meg å være ren. ts Anonymkode: 8238f...b87
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #12 Skrevet 7. september 2021 Jepp. Hender jeg tar en kjapp vask nedentil om jeg mistenker at det ikke lukter godt. Anonymkode: 754bd...1f4
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. september 2021 #13 Skrevet 7. september 2021 Stort sett så teller jeg ikke timer siden sist dusj, hvis jeg føler for det tar jeg bare en liten kattevask med klut først.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #14 Skrevet 7. september 2021 Ja. Kan fint ha gått noen dager. Anonymkode: 9c34b...c17
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #15 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg føler meg litt mindre komfortabel (tenker jeg sikkert lukter dårlig) hvis det er gått mer enn et døgn siden jeg har dusjet, men sex blir det allikevel. Om han ikke har dusjet på flere dager også. Anonymkode: d50d7...c98 Men da uten oralsex begge veier? ts Anonymkode: 8238f...b87
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. september 2021 #16 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så dere VIL at det skal smake? Min største frykt er at det skal lukte og smake vondt der nede. Og jeg sliter ikke med spesielt mye svette eller lukt, altså. Er bare viktig for meg å være ren. ts Anonymkode: 8238f...b87 Den er jo selvrensende, så med mindre du har veldig mye utflod eller svettet mye så er det neppe noe problem at du ikke har dusjet siden dagen før. Særlig siden mannen din sier at han ikke har noe imot det, bare hør på han så går det nok greit.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #17 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Kan fint ha gått noen dager. Anonymkode: 9c34b...c17 Har dere da oralsex også? ts Anonymkode: 8238f...b87
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #18 Skrevet 7. september 2021 Ominous skrev (1 minutt siden): Den er jo selvrensende, så med mindre du har veldig mye utflod eller svettet mye så er det neppe noe problem at du ikke har dusjet siden dagen før. Særlig siden mannen din sier at han ikke har noe imot det, bare hør på han så går det nok greit. Jo da, utflod har jeg. Om det er mer enn normalt eller ikke, vet jeg ikke. Men det er sikkert en medvirkende faktor til at jeg er så opptatt av at det skal være rent. ts Anonymkode: 8238f...b87
MrPeakP Skrevet 7. september 2021 #19 Skrevet 7. september 2021 Ja, jeg VIL det skal smake og lukte. Jeg tenner jo på kjønnslukt. Jeg synes det sjelden smaker vondt der nede. Du får det nok bedre om du er komfortabel med tanken om at kjønn skal lukte og smake. Det er 100% naturlig. Menn og kvinner tiltrekkes av kroppslukt
tussi84 Skrevet 7. september 2021 #20 Skrevet 7. september 2021 Dette tenker jeg ikke så mye over. Vi har sex når det passer seg sånn og vi har lyst. Eneste gangene jeg sier nei pga urenslighet er feks hvis jeg har svettet en del der nede, da vil jeg dusje først. Men dette er ikke hver dag.. Nå har vi ikke sex så ofte da, alt fra 1-2 ganger i uka til så lite som 2 ganger i mnd. Det blir sånn med små barn i hus, da orker man ikke så ofte lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå