Gå til innhold

750 000 uvaksinerte til Norge

Lawyam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vaksinen er jo ikke viktig eller en løsning, så ser ikke noe problem i dette.

Svært få blir syke av covid, nå kan vi leve som vanlig igjen. Folk må tenke selv, bruke munndbind/ta hensyn som de selv ønsker.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linebekk skrev (5 minutter siden):

Svært få blir syke av covid, nå kan vi leve som vanlig igjen. Folk må tenke selv, bruke munndbind/ta hensyn som de selv ønsker.

Helt, helt feil. Denne tankegangen vil sørge for at pandemien varer unødvendig lenge. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linebekk skrev (Akkurat nå):

Klart vaksinen er viktig og en løsning, men å åpne skolene som de gjorde og slippe så mange inn samtidig er hinsides. Kan vente med det der til flere er vaksinert! Uansvarlig politikk!!!!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (1 minutt siden):

Helt, helt feil. Denne tankegangen vil sørge for at pandemien varer unødvendig lenge. 

Nei, den varer så lenge man skaper den. Den er over for lengesiden.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (4 timer siden):

Nrk opplyser at 750 000 uvaksinerte er kommet hit siden juli - og jeg kjenner at jeg blir litt matt. Det må vel gå an å roe ned litt inntil videre...? Det virker totalt uansvarlig.

https://www.nrk.no/nyheter/750.000-uvaksinerte-til-norge-1.15640033

Hvor mange vaksinerte har kommet? De uvaksinerte må teste, tross alt tryggere det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, når jeg tenker meg om har du sikkert rett i at de er testet og da er der ikke så ille så jeg er nedkjølt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linebekk skrev (På 7.9.2021 den 12.38):

Nei, den varer så lenge man skaper den. Den er over for lengesiden.

Kriser oppstår ikke apriori, men de er et produkt av vårt valg om å definere ulike hendelser slik. Akkurat der er vi helt enige. Jeg er også enig med deg i at "krise-maksimeringen" av koronaviruset synes å ha avtatt mye fra pandemiens start og frem til idag. Det store skiftet var i mai en eller annen gang. Etter det har krise-ballongen mistet mye av oppdriften sin. Idag er det ikke lenger noen krise, men noe samfunnet må ha i bakhodet. Er pandemien over? Nei, men frykten for den er over for lenge siden...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sagnomsuste skrev (Akkurat nå):

Kriser oppstår ikke apriori, men de er et produkt av vårt valg om å definere ulike hendelser slik. Akkurat der er vi helt enige. Jeg er også enig med deg i at "krise-maksimeringen" av koronaviruset synes å ha avtatt mye fra pandemiens start og frem til idag. Det store skiftet var i mai en eller annen gang. Etter det har krise-ballongen mistet mye av oppdriften sin. Idag er det ikke lenger noen krise, men noe samfunnet må ha i bakhodet. Er pandemien over? Nei, men frykten for den er over for lenge siden...

Har en jobb relatert til dette, husk hvor få fagfolk som har stått frem i pressen i Norge. Selv om de har meninger om dette som de ikke tør å fronte pga det ikke er politisk korrekt.

Så krisen er over, for lengst. Vi må lære oss å leve vanlig igjen, da må man slutte med testehysteriet som skaper masse problemer som media blåser opp. Testing skal kun skje av syke, husk hvem de innlagte er. Er en grunn til at de blir det, dette er nesten ingen uten noen andre utfordringer. Det har knapt vært noen "vanlig friske" innlagt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må ta bedre vare på helsen sin, overvekt er IKKE god helse i covid-hensyn. Kroppen jobber MYE mer med indre organer når du er overvektig. Mye mer fett rundt organer og på innsiden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...