Norwegian7776 Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Hei. Jeg har i det siste hooked opp med bestevenninna mi. Sist gang nå lå vi å spoonet(noe vi ofte gjør), så begynte jeg å ta på kroppen hennes, hun sier det er deilig at jeg tar på henne og det ene førte til det andre og jeg gikk ned på henne til hun kom. På morgenen etterpå skjedde det samme og vi koste oss på morningwn også. Dette er 4e gangen på kort tid vi har hooked opp. Sist gang brukte jeg en deilig stor dildo på henne ment hun brukte vibrator. Jeg synes jeg ser i øynene hennes at hun liker meg men hun sier på den andre siden at hun ikke er bifil, men jeg begynner å lure på om hun liker meg litt. Jeg kjenner det liksom på meg. jeg spørte henne når vi holdt på «har du tenkt på det vi gjorde» og hun svarte «ja jeg har tenkt på deg» Selv dagdrømmer jeg om det som skjedde og får det ikke ut av hodet. Vil bare ha mer av henne. Når vi er sammen kysser vi mye små kyss som ofte blir til litt mer enn bare små kyss. Vi fortsetter å småkysse hverandre til vi har kysset 4-5 ganger. Men hun sier som sagt hun ikke er bifil, så ville høre hva dere mener om det her, tror dere hun liker meg litt eller hvertfall liker å utforske en ny side ved seg selv? vi er begge jenter. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Jadda....fin fantasi. Akkurat ferdig å runke nå? Anonymkode: 5c63f...37d 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Norwegian7776 skrev (1 time siden): Hei. Jeg har i det siste hooked opp med bestevenninna mi. Sist gang nå lå vi å spoonet(noe vi ofte gjør), så begynte jeg å ta på kroppen hennes, hun sier det er deilig at jeg tar på henne og det ene førte til det andre og jeg gikk ned på henne til hun kom. På morgenen etterpå skjedde det samme og vi koste oss på morningwn også. Dette er 4e gangen på kort tid vi har hooked opp. Sist gang brukte jeg en deilig stor dildo på henne ment hun brukte vibrator. Jeg synes jeg ser i øynene hennes at hun liker meg men hun sier på den andre siden at hun ikke er bifil, men jeg begynner å lure på om hun liker meg litt. Jeg kjenner det liksom på meg. jeg spørte henne når vi holdt på «har du tenkt på det vi gjorde» og hun svarte «ja jeg har tenkt på deg» Selv dagdrømmer jeg om det som skjedde og får det ikke ut av hodet. Vil bare ha mer av henne. Når vi er sammen kysser vi mye små kyss som ofte blir til litt mer enn bare små kyss. Vi fortsetter å småkysse hverandre til vi har kysset 4-5 ganger. Men hun sier som sagt hun ikke er bifil, så ville høre hva dere mener om det her, tror dere hun liker meg litt eller hvertfall liker å utforske en ny side ved seg selv? vi er begge jenter. Høres mest ut som det er skrevet av en mann. Anonymkode: 22b71...eb4 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #5 Skrevet 7. september 2021 Betyr ikke hooke selge sex? Anonymkode: b3cac...f5c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #6 Skrevet 7. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Betyr ikke hooke selge sex? Anonymkode: b3cac...f5c Nå vet ikke jeg hva det «betyr», men her jeg kommer ifra har man sex/rota/klina om man hooke’r Anonymkode: 87ced...dc0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå