Gå til innhold

Tenker dere menn over valkene våres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere har sex, tenker dere på valkene hennes? At du skulle ønske hun var tynnere, fastere eller at magen er «dvask»? 
Jeg brukte å være veldig tynn. Og jeg er ikke «tjukk» nå heller, men jeg er ikke som jeg en gang var.. jeg lurer ofte på om mannen min savner kroppen min som den så ut før? Har vært sammen i over 15 år og har to barn sammen. Og etter to barnefødsler og 15 år så forandrer kroppen seg.. synes dere fortsatt konen deres er like flott som da dere møttes? Tenner du like mye på henne nå som da? Tenker dere ofte på hvordan hun så ut før i forhold til nå? Og tenker dere like mye over valkene og magefettet som vi damer ofte gjør når vi er nakne sammen og under sex?  Vil høre deres ærlige svar/mening om dette. 😊

Anonymkode: ec1aa...c9a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, valker er helt greit. Er et mye større problemet med kvinner som hyler om at man ikke må ta på magen, for der er det fett! Møtt på noen sånne.

Anonymkode: 96061...d70

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, valker er helt greit. Er et mye større problemet med kvinner som hyler om at man ikke må ta på magen, for der er det fett! Møtt på noen sånne.

Anonymkode: 96061...d70

Offff, dette er jeg enig i. Kvinner som har så store komplekser rundt sin egen mage at man ikke får lov til å hverken se eller røre den er turnoff di lux. Selv om jeg liker magen hennes. 

Anonymkode: 6fb2e...263

• Liker 7
Skrevet

Og angående valker.... Nesten alle har valker, iallefall i enkelte positurer. Og nei, det tenker vi ikke på. Du tenker nok mer på valkene dine enn oss.

Anonymkode: 6fb2e...263

• Liker 5
Skrevet

OK, jeg får være han kjipingen som faktisk syns valkene ble litt mye etterhvert. Enda hun ikke var så veldig tjukk. Jeg savnet den kroppen hun hadde da jeg først ble sammen med henne. Jeg la selv ned litt innsats i å passe på kroppen min, men opplevde ikke at hun gjorde det samme. Skammet meg over å tenke sånn og jeg sa det aldri til henne. 

Anonymkode: 2da5e...fc0

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

OK, jeg får være han kjipingen som faktisk syns valkene ble litt mye etterhvert. Enda hun ikke var så veldig tjukk. Jeg savnet den kroppen hun hadde da jeg først ble sammen med henne. Jeg la selv ned litt innsats i å passe på kroppen min, men opplevde ikke at hun gjorde det samme. Skammet meg over å tenke sånn og jeg sa det aldri til henne. 

Anonymkode: 2da5e...fc0

Jeg ba om ærlighet.. ingen som er en kjiping fordi du har en annen mening enn de andre og for at du er ærlig.

Anonymkode: ec1aa...c9a

• Liker 8
Skrevet

Jeg tenner ikke like mye som før, men mer enn nok. Valkene på innsiden av lårene elsker jeg.

Anonymkode: 71a0e...579

• Liker 1
Skrevet

Jeg er relativt slank, men ikke stram. Og var flau, men en dag spurte jeg mannen min (sitater herfra):

-Men, når vi elsker, har du aldri tenkt at magen min er stygg med løs hud og strekkmerker? 

Jeg pleide alltid å skjule den når vi elsket. 

-Hvorfor i all verden skulle jeg tenke det når vi elsker? Da er jeg jo opptatt med å nyte!

Han så helt himmelfallen ut. Jeg kunne like gjerne spurt ham om han tenkte på gråstein på havets bunn på den andre siden av jordkloden. 😂

Han så faktisk så himmelfallen ut at jeg valgte å tro ham. Og tok tak i mitt eget syn på meg selv. Har aldri angret.

• Liker 9
Skrevet

Her i huset har begge to fått samboertillegget etter drøye 15 år sammen. I all den tid vi har holdt i lag så har jeg ikke brukt en hjernecelle på å fundere på valkene hennes, og regner heller ikke med at hun har brukt noen kalorier på valkene mine når vi har sex. 

Men både hun og jeg kan fint si at den genseren eller buksa passet bedre i 2008 enn det den gjør nå.  

Anonymkode: 50a66...7a4

• Liker 6
Skrevet

Kvinner skal ha former. Valker gjør meg ikke noe. Vil ikke ha hu for tynn heller. Vil ikke ha gnagsår. 

• Liker 4
Skrevet

Før brydde jeg meg ikke så mye om valker på tykke damer, nå er jeg mest opptatt at hun holder seg slank og har kondis nok til å holde ut et par timer. Også når det gjelder helsemessige årsaker og forlengelse av livet, jeg vil jo ha henne så lenge som mulig❤️

Skrevet

Hvor store valker egentlig? Bmi på 18,5 og trener hver dag men fremdeles mye valker/bilringer på akkurat magen når jeg sitter. Er det ille uansett om det er store eller små valker? De plager meg når jeg rir.. men magen er jo fin når jeg står 

Anonymkode: 3c6b7...85f

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker at dama er stram i fisken og godt trent i kroppen, men det betyr ikke at hun må se ut som ei fitnessdame med sixpack. Men alle kan trene seg til en fin og funksjonibel kropp med mindre man har et handicap eller sykdom som begrenser en. Menn og kvinner kommer i alle variasjoner og fasonger, så man får finne en som er likesinnet. 

Anonymkode: 8de2e...46a

• Liker 1
Skrevet

Nei, det gjør i hvert fall ikke jeg. Nå skal det sies at jeg foretrekker damer med litt ekstra på kroppen. Syltynne modelldamer har aldri vært interessant i mine øyne.

• Liker 1
Skrevet

Godt å lese!! Jeg er selv normalvektig, kanskje maks 5 kg for mye.. men jeg pleide å være skikkelig tynn som ung uten å gjøre noe for det. så de 5 ekstra kg plager meg veldig. de har lagt seg på mage og pupper. Ok med større pupper, ikke ok med større mage :(

Men- jeg møtte en veldig uttrykksfull og fin fyr som jeg var litt med og han bare *elsket det lille ekstra, det gjorde meg veldig godt!! Han syntes jeg var råsexy (det var helt tydelig) og uttalte også at sånne magre damer rett og slett var turnoff for ham (tror ham og, mtp de han har vært sammen med, som ikke er tjukke men damer med litt former).. Overrasket meg at han faktisk mente dette, for man blir jo helt blendet av mediebildet.. Og denne tråden bekrefter at det er ikke bare ham. Fint! :)

Anonymkode: 30053...e28

• Liker 1
Skrevet

Jeg har desverre lagt på meg mye de siste årene pga medisiner. Mannen min elsker meg og valkene mine, knar på magen og kysser den 😂 Så han bryr seg ikke! 

Anonymkode: 1a216...ca7

• Liker 1
Skrevet
ABM skrev (På 7.9.2021 den 17.39):

Valker er greitt..syltynne damer er turnoff !

Takk for den! Hilsen syltynn dame som av diverse årsaker ikke klarer å legge på meg. Får ikke håpe jeg er turnoff for alle menn da… 

Anonymkode: 8b2d8...df7

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Takk for den! Hilsen syltynn dame som av diverse årsaker ikke klarer å legge på meg. Får ikke håpe jeg er turnoff for alle menn da… 

Can't please'em all..!

Anonymkode: 30053...e28

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du selvsagt ikke..Jeg fronter mine preferanser... og jeg liker småfeite kvinner med en god brei bakende...

Sånn er det bare...så får du finne deg en annen mann da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...