AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Sommeren var knall, men kanskje jeg har ødelagt temperaturfølelsen min her? Begynte å fyre for 2t siden og legger fortsatt bare i...ai, ai, ai, mannen min bli irritert om vi slipper opp for ved før den første snøen. 🤦🏻♀️ Anonymkode: 545ec...ab6 2
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Det er godt å fyre litt på høstkveldene, for det kan føles litt huskaldt selv om det er 15 grader ute. Vi gjorde ofte det før. Kosefyring.
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Jeg liker også å fyre for kosen sin del🤩 Har ikke begynt sesongen riktig enda da, men nå er det ikke langt unna🤩👏👏 Bare å kjøpe inn mer ved nå da? Greiere å bære ved på høsten enn midt på vinteren i 10-😅👍
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Hvemsomhelst skrev (1 time siden): Det er godt å fyre litt på høstkveldene, for det kan føles litt huskaldt selv om det er 15 grader ute. Vi gjorde ofte det før. Kosefyring. Det er bare ikke helt kveld ennå... Har begynt å legge i hageavklipp og litt rask fra garasjen. Da synes det mindre hvor mye jeg har fyrt. 😄 Anonymkode: 545ec...ab6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå