AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Dater en mann nå, har møttes flere ganger ukentlig i noen uker nå. Han har da fortalt meg de to siste gangene at han har blitt bedt på date av andre, men takket nei pga meg. Men hvorfor forteller han meg dette? For at jeg skal bli sjalu? For at jeg skal vite at andre også ønsker han? For at jeg skal bli tryggere siden han også sier at han takker nei? Jeg forstår ikke helt intensjonen.. Anonymkode: be9e4...f05
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Han har litt dårlige sosiale antenner. Han vil nok bare poengtere at han liker deg veldig godt, så godt at han velger deg ovenfor andre. Mulig også for å vise at han er attraktiv, men tror mer på første teorien der om jeg skulle gjettet.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 For å vise at han bare vil ha deg, var min tanke. Kanskje en måte å sjekke om du også bare er med han. Anonymkode: 87e36...04f 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Du får legge deg i selen da, og vise at du er verdig å bli valgt Anonymkode: ee027...215 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #5 Skrevet 7. september 2021 Eksen min sa noe lignende. Han sa det for å "bevise" at han kunne velge og vrake, og at jeg var SÅ heldig for at han valgte meg… Anonymkode: f343b...03e 2
Nymerïa Skrevet 7. september 2021 #6 Skrevet 7. september 2021 Jeg hadde tenkt at dette handler om hans usikkerhet. En trygg mann har ikke noe behov for å flagge at han har alternativer. Du kan jo spørre han neste gang han sier noe "Hvorfor tenker du at det er viktig at jeg vet dette?" 7
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #7 Skrevet 7. september 2021 Hvis han ikke hadde hørt fra deg på en god stund, så kan det jo også være at han lurte på om det var liv laga. Eller om du var lei, så han skulle bare gå på en av de datene, siden det var stille. Men du skriver jo at dere treffes ofte, så, kanskje for å trygge deg. Anonymkode: 87e36...04f
Gjest Neocortex Skrevet 7. september 2021 #8 Skrevet 7. september 2021 Ville kanskje teste om du datet flere?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #9 Skrevet 7. september 2021 Nå vet du i hvert fall at han fremdeles er aktiv på en datingapp. Jeg tenker som flere andre her; forteller at han er attraktiv, vil fortelle at han velger deg og liker deg så godt at han avviser andre, eller så kan det jo faktisk hende at han vil opplyse deg i tilfelle du skulle finne ut av det og så aner muffens som ikke finnes (eller...?). Anonymkode: eb5bf...a67 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #10 Skrevet 7. september 2021 Kanskje bare for å vise at han er ærlig, ikke skjuler ting for deg. Anonymkode: 87e36...04f
Zouk Skrevet 7. september 2021 #11 Skrevet 7. september 2021 NymeriaRhoynar skrev (3 timer siden): Jeg hadde tenkt at dette handler om hans usikkerhet. En trygg mann har ikke noe behov for å flagge at han har alternativer. Du kan jo spørre han neste gang han sier noe "Hvorfor tenker du at det er viktig at jeg vet dette?" Dette var min første tanke også. Og: det er ikke sikkert det er sant at han har fått tilbud om date fra andre. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #12 Skrevet 7. september 2021 Zouk skrev (1 minutt siden): Dette var min første tanke også. Og: det er ikke sikkert det er sant at han har fått tilbud om date fra andre. For en mistenksom tankemåte. Mer sannsynlig at han ville være åpen og vise at han er ærlig vel. Enn at hun kanskje fant det ut på annen måte og lurte på hvorfor han ikke hadde sagt noe kanskje. Ny tråd her "han fortalte ikke at han var bedt på dates". Alltid noen som skal lure på noe, feil for noen blir det uansett hva man gjør- på KG hvertfall. Anonymkode: 87e36...04f
exictence Skrevet 7. september 2021 #13 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dater en mann nå, har møttes flere ganger ukentlig i noen uker nå. Han har da fortalt meg de to siste gangene at han har blitt bedt på date av andre, men takket nei pga meg. Men hvorfor forteller han meg dette? For at jeg skal bli sjalu? For at jeg skal vite at andre også ønsker han? For at jeg skal bli tryggere siden han også sier at han takker nei? Jeg forstår ikke helt intensjonen.. Anonymkode: be9e4...f05 Spør han hvorfor han sier det? 1
Bjørnedyr Skrevet 7. september 2021 #14 Skrevet 7. september 2021 (endret) Kanskje han føler at det er kleint å late som ingenting iom at han holder på med andre Kan være litt av hvert ellers men det er da ganske kjekt å vite Endret 7. september 2021 av Bjørnedyr
wandagirl Skrevet 7. september 2021 #15 Skrevet 7. september 2021 Kan være inngang for å snakke om eksklusivitet? Jeg ville spurt hva han tenker og hvorfor han evt har sagt nei til date med andre. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #16 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå vet du i hvert fall at han fremdeles er aktiv på en datingapp. Jeg tenker som flere andre her; forteller at han er attraktiv, vil fortelle at han velger deg og liker deg så godt at han avviser andre, eller så kan det jo faktisk hende at han vil opplyse deg i tilfelle du skulle finne ut av det og så aner muffens som ikke finnes (eller...?). Anonymkode: eb5bf...a67 Det var visst ei venninne av han. Han sa dette både denne uken, og for nesten to uker siden. Jeg har slettet datingappene, det gir meg lite. Han har spurt om jeg har vært på flere apper osv. wandagirl skrev (1 time siden): Kan være inngang for å snakke om eksklusivitet? Jeg ville spurt hva han tenker og hvorfor han evt har sagt nei til date med andre. Han har sagt at han ikke vil drive med noen andre mens han møter meg, men jeg er ikke trygg på at det er sant for å være ærlig. Anonymkode: be9e4...f05
wandagirl Skrevet 7. september 2021 #17 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var visst ei venninne av han. Han sa dette både denne uken, og for nesten to uker siden. Jeg har slettet datingappene, det gir meg lite. Han har spurt om jeg har vært på flere apper osv. Han har sagt at han ikke vil drive med noen andre mens han møter meg, men jeg er ikke trygg på at det er sant for å være ærlig. Anonymkode: be9e4...f05 Hvorfor? Tillit har man til den er brutt, hos meg. Har han gitt den en grunn til å ikke stole på han?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #18 Skrevet 7. september 2021 wandagirl skrev (7 minutter siden): Hvorfor? Tillit har man til den er brutt, hos meg. Har han gitt den en grunn til å ikke stole på han? Nei, tvert i mot, han virker veldig ærlig og tydelig, jeg har bare litt vondt for å tro at det finnes sånne menn. Anonymkode: be9e4...f05
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #19 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, tvert i mot, han virker veldig ærlig og tydelig, jeg har bare litt vondt for å tro at det finnes sånne menn. Anonymkode: be9e4...f05 Da går det på hva du tenker, ikke hva han gjør. Det er vel derfor han forsøker å berolige deg da Anonymkode: 87e36...04f
wandagirl Skrevet 7. september 2021 #20 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, tvert i mot, han virker veldig ærlig og tydelig, jeg har bare litt vondt for å tro at det finnes sånne menn. Anonymkode: be9e4...f05 Det finnes definitivt menn og kvinner det er verdt å stole på. Høres ut som han har kommunisert til deg hva han ønsker og gjør. Synes det høres som en bra fyr du har, nyt tiden dere har og stol på det han sier, for han har jo ikke gjort noe for at du ikke skal stole på det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå