AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Har tatt tester som viste blinkende smiley (clearblue digital test), for flere dager siden, men ennå ikke fått eggløsningsslim. Har ikke sjekket innvendig (synes det er litt ekkelt), så vet ikke om det har vært noe slim langt inni skjeden eller ei. Men er det mulig å ha eggløsning uten å merke noe til dette eggløsningsslimet? Har pleid å få det vanligvis. Kan det bety at eggløsingen ikke har skjedd ennå, eller at jeg har/har hatt eggløsning uten å merke noe til slimet? Er det i så fall mulig å bli gravid? Anonymkode: fe0b3...90d
Amatariel Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Alle har eggløsningsslim, men ikke alle opplever å se/finne det. Jeg har aldri sett EL-slim, og jeg har forsøkt å lete 😆 Ble nemlig også bekymret da jeg ikke fant noe, men gynekologen min sa at det var helt normalt. Nå er jeg gravid for 8. gang så kan trygt si at man kan bli gravid uten å se dette. Det viktigste er å få kartlagt EL på andre måter da, slik som EL-test som du tar, og ha sex når den blir positiv. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Amatariel skrev (46 minutter siden): Alle har eggløsningsslim, men ikke alle opplever å se/finne det. Jeg har aldri sett EL-slim, og jeg har forsøkt å lete 😆 Ble nemlig også bekymret da jeg ikke fant noe, men gynekologen min sa at det var helt normalt. Nå er jeg gravid for 8. gang så kan trygt si at man kan bli gravid uten å se dette. Det viktigste er å få kartlagt EL på andre måter da, slik som EL-test som du tar, og ha sex når den blir positiv. Høres beroligende ut. Jeg har nemlig pleid å ha mye synlig slim, men ikke denne måneden/syklusen. Men merker en del ekstra utflod, men mer vannete. Anonymkode: fe0b3...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå