I Grosny Skrevet 30. september 2021 #41 Del Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 23.42): Han alene klarer ikke å ta laget til verken EM, VM eller OL. Norges fotballag har ikke noe der å gjøre uansett. På klubblag derimot kan han gjøre det langt bedre. Han kan bli tidens beste norske mannlige fotballspiller, men der stopper det. Anonymkode: 3f1e7...7b6 Haaland er ekstrakraften som kan ta oss tiL VM når Solbakken får skikkelig dreis på laget . Haaland er Norges Zlatan. Jeg tror vi kan komme opp på Svensk nivå, og de er jo i VM nå og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #42 Del Skrevet 1. oktober 2021 Hva skal vi i VM egentlig? Vi kommer aldri til å komme oss videre fra gruppespillet uansett. Ikke er norsk fotball noen god underholdning heller. Stakkars Haaland som skal bære hele den gjengen på skuldrene. La han slippe sier jeg. Mye mer gøy å se Haaland i CL og Bundesliga enn på landslaget. Anonymkode: 791df...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2021 #43 Del Skrevet 1. oktober 2021 Jeg ser forresten at Haaland er uaktuell til landskampene pga skade. Like greit, han trenger hvile fra alt mas og hardkjør. https://bvbbuzz.com/2021/10/01/borussia-dortmund-erling-haaland-miss-augsburg-clash-muscle-injury/ Anonymkode: 791df...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå