AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Har ikke sovet i hele natt og har det bare helt jævlig. Kranglet med typen i kveld og han pakket baggen og skulle dra hjem til sin hjemby da klokka var 11 på kvelden. Vi bor to timer unna hverandre.... Han dro ut å visste lite at toget ikkr gikk akkurat da. Fikk snap av at han satt ute i 2 timer osv. Før jeg fikk en siste snap klokken halv 2 om at han var inne et sted. Var malerier bak, en sofa og det så ut som han var i en stue. Han kjenner ingen her i byen min og snapmap viste at han ikke befant seg på et hotell osv lignenede. Jeg tror han møtte på noen og ble med de hjem😭 prøvde så å ringe å sende meldinger men ikke hørt noe siden snappen som ble sendt. Jeg går fra meg her av å tenke på hva han kan ha gjort. Anonymkode: 529d9...726
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Hva kranglet dere om? Anonymkode: fefe5...6e8 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Han tok ikke inn hos en kompis? Jeg syns gutta som blir mistenkeliggjort her inne begynner å få et ufortjent dårlig rykte..🤷♀️ De blir jo tatt for å være utro for den minste ting Anonymkode: 2ee60...bfa 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han tok ikke inn hos en kompis? Jeg syns gutta som blir mistenkeliggjort her inne begynner å få et ufortjent dårlig rykte..🤷♀️ De blir jo tatt for å være utro for den minste ting Anonymkode: 2ee60...bfa Han har ingen kompiser her Anonymkode: 529d9...726
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #5 Skrevet 7. september 2021 Air BNB? Anonymkode: 829fe...101 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #6 Skrevet 7. september 2021 Hvorfor snappet han deg hvor han var? For å gjøre deg sjalu? Hvorfor kom han ikke heller tilbake igjen? Han høres veldig barnslig ut. Anonymkode: e916b...325 10
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #7 Skrevet 7. september 2021 Han var sikkert utro - med kompisen han sov ut. Flytt ut! Han er garra homo!!! Anonymkode: 6905e...c2e 1
Gjest Smeltemann Skrevet 7. september 2021 #8 Skrevet 7. september 2021 Er det første gang dere krangler?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #9 Skrevet 7. september 2021 Smeltemann skrev (12 minutter siden): Er det første gang dere krangler? Nei kranglet flere ganger før. Han har ingen andre enn meg han kjenner i byen. Anonymkode: 529d9...726
Gjest Smeltemann Skrevet 7. september 2021 #10 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei kranglet flere ganger før. Han har ingen andre enn meg han kjenner i byen. Anonymkode: 529d9...726 Han er vel lei av kranglingen deres. Lite sannsynlig at han har funnet seg et ligg så fort som du beskriver.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #11 Skrevet 7. september 2021 Smeltemann skrev (Akkurat nå): Han er vel lei av kranglingen deres. Lite sannsynlig at han har funnet seg et ligg så fort som du beskriver. Med Tinder og Happn er det ikke utenkelig. Har selv fått et ligg på 1 time når jeg er på forretningsreise og ligger på hotell. Anonymkode: d7495...2b5 1
RockyRose Skrevet 7. september 2021 #12 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Med Tinder og Happn er det ikke utenkelig. Har selv fått et ligg på 1 time når jeg er på forretningsreise og ligger på hotell. Anonymkode: d7495...2b5 Gratulere? Dersom typen lagde seg ein profil på tinder/happn så kort tid etter ein krangel for å finne seg eit ligg... Då kvitta ts seg med ein dust uansett 🤷♀️ 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå