Gå til innhold

Hvor mangehverdags-bher har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mangehverdags-bher har du?
Og da tar jeg ikke med sportsbher.

Du kan da gjette hvor mange jeg har på bildet😃

ABF5F247-8388-48FC-871A-E1B3AA8ABD54.jpeg

Anonymkode: 1bbe5...0f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 3, men snart bare 1. To av dem er slitte og ikke bra i fasongen, så de er på vei ut :)

Jeg er bare hjemme og bruker kun bh når jeg skal ut, så har ikke behov for flere. Er minimalist også. 

Anonymkode: b4182...bfd

• Liker 1
Skrevet

4 stk til vanlig

1 sportsbh (men bruker den ikke)

Gleder meg som en unge til brystreduksjon, og at jeg kan kjøpe bh'er i alle former , farger og fasonger

Anonymkode: dc146...2e3

Skrevet

Altfor mange! Jobber i undertøysbutikk.

Anonymkode: ab6bf...3a2

Skrevet

Jeg har 4, kjøper kun på Victorias secret, så er litt «hassle» å bestille nye. Har kun 1 treningsbh, ikke så aktiv at det blir slitt ut akkurat 😅

Anonymkode: 1a096...fbf

Gjest PunkCouture
Skrevet

Jeg har seks hverdags-bher. Synes kanskje det er litt få, men jeg har ikke så god råd 😊

Skrevet

Jeg har en som fortsatt er pen, men sikkert 4 stk som er slitt i stoffet, vrengt seg litt, avfarget og mistet passformen 🙈 har ikke råd til å kjøpe nye enda 🙄 foretrekker ha 5 stk som er pene,

Anonymkode: 031b8...de8

• Liker 1
Skrevet

Jeg har 5 som jeg bruker til hverdags. Har en størrelse som jeg ikke finner i vanlige butikker, så må kjøpe på undertøysbutikker til ca 800 kr stk. 

Anonymkode: 404dd...db0

• Liker 1
Skrevet

Kanskje 15 - 20 stykker + ca. 10 trenings-BHer.

Anonymkode: a1ef5...38b

• Liker 2
Skrevet

7 stk til hverdag, 4 til spesielle anledninger 😄

Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 11.58):

Jeg har 3, men snart bare 1. To av dem er slitte og ikke bra i fasongen, så de er på vei ut :)

Jeg er bare hjemme og bruker kun bh når jeg skal ut, så har ikke behov for flere. Er minimalist også. 

Anonymkode: b4182...bfd

Denne kan jeg signere :) Kjøpte 3 for 2 like fra Cubus, spileløse men med pad så ikke de ser så spisse ut, samtidig som de er behagelige med brede skuldre. Men de er blitt helt maltraktert i vaskemaskinen nå ila de 2 årene jeg har hatt dem, små strikktråder fra blondene stikker ut og ser stygge ut.

Hvis noen har noen lik til slike bher uten blonder, post den her! Må kjøpe nytt snart. :)

Skrevet

Tja, vil tro jeg har en ca 12-15 stk + et par sportsbher

Anonymkode: c5722...140

Skrevet

Jeg gikk uten bh til hverdags i 15 år, nå har jeg fikset puppene igjen og bruker kompresjonsbh daglig. Har to stykker + et par andre uten spiler. Kommer sikkert til å fortsette å bruke det ofte slik at puppene holder seg fine lengst mulig. 

Anonymkode: 4315b...6ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...