Gå til innhold

Hva synes dere damer om bodybuildermenn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er jente/dame og liker bodybuilderkropper, spesielt mannfolk med skikkelige quads! 

Anonymkode: 3ee60...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sandum.PT skrev (På 7.9.2021 den 16.24):

Av ren interesse og nysgjerrighet, er det fettprosenten eller muskelmassen som gjør det stygt synes dere? Eksempel på personer med samme muskelmasse, men bare lavere fettprosent:

Sebastien Cossette 1

Sebastien Cossette 2

Alan Cress

Mike Hanley

Er ikke nødvendigvis kroppen som er stygg når den er sånn, er mer hvilket fokus personen har i livet. Har fordommer og tenker at folk med mye kroppsfokus er dårlig i senga og har litt feil verdier. Er jo sikkert ikke alle som er sånn, men de jeg har prøvd 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo to typer, de som bruker/har brukt veksthormoner og de som ikke gjør det. Jeg synes de første er patetiske, men har respekt for de som rene.

Lett å se hva som er hva.

Anonymkode: 6580f...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/7/2021 at 2:43 PM, AnonymBruker said:

Jeg kjenner absolutt ingen jenter eller kvinner som synes bodybuilder-kropp er attraktivt. Vanlig uttalelse: "Det ser så kunstig ut, ser ut som en plastfigur".

Det er manneverdenens svar på gigantiske silikonpupper hos kvinner.

Anonymkode: 3d192...3d6

Da er det nok ganske mange damer som synes det er attraktivt

Anonymkode: 5cb4a...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mine tanker. I så å si riktig rekkefølge:

Minipenis som i tillegg er totalt ubrukelig både når det kommer til sex og å få barn grunnet anabole steroider. 
Utagerende truende adferd og mentalt ustabil grunnet anabole steroider og garantert annen rus. 
Altoppslukende tankesett og levestil. Det er ingen hobby, men en altoppslukende livsstil. Ingen tid til kjæreste og liv. 
Kostholdsvaner som er snevre, strenge, rigide og klinumulig å leve sammen med og med.
Kropp som er verken tiltrekkende å se på og å ta på. Er ikke akkurat en kose-kropp. 

Så nei takk.

En ekstra stram kropp som hos kjendiser i perioder, så er det pent å se på på instagram, men ikke noe jeg ville ha levd med. Kjendisene går som oftest ikke så langt at det er bodybuildermann, og det er i perioder. I de periodene så ville jeg ikke ha levd med en slik mann, men som sagt, pent å se på instagram, that's it. 

Anonymkode: 82bb6...c86

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandum.PT skrev (På 7.9.2021 den 16.24):

Av ren interesse og nysgjerrighet, er det fettprosenten eller muskelmassen som gjør det stygt synes dere? Eksempel på personer med samme muskelmasse, men bare lavere fettprosent:

Sebastien Cossette 1

Sebastien Cossette 2

Alan Cress

Mike Hanley

Alle personene her ser ikke bra ut, etter min mening. Ser også helt latterlig ut når voksne mannfolk står og poserer foran kamera. Veldig feminint.

Anonymkode: 40956...34a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke fordi det er stygt, men fordi det er turn off med så stort kroppsfokus. 
Menn i politiet, brannmenn og Forsvaret har ofte fine kropper. De trener, men spiser vanlig mat og lever et vanlig liv ved siden av. 

Anonymkode: 11bc3...6fd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn-off.

Hender jeg snur meg etter sånne, men det er for at de går så rart, de svære lårene liksom knisser inni hverandre.

Og så lurer man på hvor selvtilliten skranter når de har lagt så mye fokus på kroppen.

Jeg liker menn med naturlige muskler og ikke med trening som hovedinteresse.

Anonymkode: 10562...a97

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Coronas said:

Digger det 😍

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er jente/dame og liker bodybuilderkropper, spesielt mannfolk med skikkelige quads! 

Anonymkode: 3ee60...9f0

Er dere selv også godt trent? Har dere silikon (i følge andre her henger det sammen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fused skrev (10 minutter siden):

Er ikke nødvendigvis kroppen som er stygg når den er sånn, er mer hvilket fokus personen har i livet. Har fordommer og tenker at folk med mye kroppsfokus er dårlig i senga og har litt feil verdier. Er jo sikkert ikke alle som er sånn, men de jeg har prøvd 😂

Skjønner 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De damene jeg vet av som liker body builder menn er tjukke , overvektige damer. Det slår seriøst aldri feil

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De muskuløse neandertalerne var sannsynligvis avhengige av så mange kalorier og var så eksplosive at de døde ut. Man kan like mennesker med funksjonshemminger, men det er sjelden funksjonshemmingen som gjør at man liker dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Generelt gutter som er veldig opptatt av eget utseende, tar masse bilder av seg selv osv, er veldig turn off. Foretrekker menn som ikke vet selv at de ser bra ut, eller at de ikke fokuserer så mye på det - for da har de sikkert tid for meg også, eller andre ting i livet som betyr noe.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt med måte. Noen blir veldig svære. Greit nok det. Men med det kommer ofte selvopptatthet og mye tid til trening, diett etc.. Foretrekker en normalt trent kropp med et mer balansert forhold. For lav fettprosent og fokus på det blir turnoff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå):

John Carroll Grimek: Height | Weight | Arms | Chest | Biography – Fitness  Volt

Det ser ikke ut som en sterk kropp, bare en stor masse liksom.

Liker slanke menn med litt muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det ser ikke ut som en sterk kropp, bare en stor masse liksom.

Liker slanke menn med litt muskler.

Tja han var jo olympisk atlet i vektløfting. Så her var det ikke bare stor masse. Han var kjent for sin styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er dere selv også godt trent? Har dere silikon (i følge andre her henger det sammen)

Tror ikke det henger sammen. Tror de mener at bodybuilding kan sammenliknes med silikon/operasjoner.

Anonymkode: 33b6b...b2a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...