Gå til innhold

Hva synes dere damer om bodybuildermenn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ser fælt ut, og veldig «gay» på en feil måte. Er kvinne 22.

Anonymkode: 40956...34a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ærlig talt så synes ikke jeg det er tiltrekkende. Det blir for voldsomt og jeg tviler på at en som dyrker egen kropp så til de grader, sikkert har et veldig strengt regime på mat og trening osv kan passe sammen med meg. Det ser vondt ut å bli klemt av så mye muskler, og som om kroppen vil føles veldig hard mot min. Det synes jeg ikke er så behagelig. Litt muskler er ok, men helst ikke for definert. Det skal være behagelig å ta og føle på også. Men det er jo veldig bra at vi mennesker er forskjellige, så det finnes nok andre damer og menn som ville digget denne typen kropp og som ville synes min idealkropp for menn var lite attraktiv. Så da blir det jo grei fordeling og alle kan finne noen som passer da 😆

Anonymkode: 7c2fd...177

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ser fryktelig jålete ut. Og da slår fordommene inn. Jeg tenker dessverre at når de bruker så mye tid på kroppen, så er de ikke særlig opptatt av intellektuelle eller kulturelle saker og ting. Kanskje tar jeg feil, men det sier uansett noe om hvilke verdier man har. Og jeg synes ikke så stort fokus på kropp og utseende er noe positivt.

Anonymkode: 5241a...8f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser voksne mennesker legge ut poseringsbilder på facebook, ler jeg meg i hjel… Dette er definitiv folk som har gått livets harde skole…

Anonymkode: 40956...34a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke teit, men heller ikke kult. Jeg, personlig, synes ikke at det er spesielt attraktivt. 

Anonymkode: 7e4c5...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byggere er mennenes svar på damer med silikon og fillers i leppene. Veldig kunstig og et tegn på psykiske underliggende problemer. Det er jo også min erfaring med folk jeg kjenner. Folk som er overdrevet opptatt av trening og utseende har normalt underliggende psykiske issues.

Endret av Tipponull
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

 

Er dere selv også godt trent? Har dere silikon (i følge andre her henger det sammen)

Anonymkode: 5cb4a...002

Ikke meg som skrev det andre du la ved. Man kan være normalkropp og liker menn som har store muskler. Jeg har ikke silikon, duckface, fillers og ingen botox. The girl next door er meg og ikke godt trent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 16.14):

Jeg mistenker de er dumme som brød og derfor totalt uinteressante. Ja, jeg vet jeg har fordommer. 

Dessuten er det virkelig ikke pent å se på. 

Anonymkode: 6064e...70f

Du får se på folk som Greg Doucette eller Layne Norton en gang. Begge har doktorgrad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne kropper ser fysisk smertefulle ut og er ikke vakre å se på. Hadde garantert ikke blitt min kjæreste. 

Anonymkode: 3bee7...fcc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.9.2021 den 19.00):

En ekstra stram kropp som hos kjendiser i perioder, så er det pent å se på på instagram, men ikke noe jeg ville ha levd med. Kjendisene går som oftest ikke så langt at det er bodybuildermann, og det er i perioder. I de periodene så ville jeg ikke ha levd med en slik mann, men som sagt, pent å se på instagram, that's it. 

Disse kjendisene tar med all sannsynlighet dopingmidler også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.9.2021 den 19.04):

 

Er dere selv også godt trent? Har dere silikon (i følge andre her henger det sammen)

Anonymkode: 5cb4a...002

Jeg er godt trent selv. Men har ikke silikon😂 

Anonymkode: 3ee60...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke bodybuildermenn. Jeg liker de som tenker "søren, nå kommer snart ølmagen, better be prepared" og så bestemmer seg for å ta tak i problemet.

Anonymkode: 980bd...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jabx skrev (1 time siden):

Du får se på folk som Greg Doucette eller Layne Norton en gang. Begge har doktorgrad.

Der er alltid unntak som bekrefter regelen ;)

Anonymkode: f9caf...93a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk det bare er bodybuildere som liker bodybuildere. 

Anonymkode: 26ff9...427

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, jabx said:

Du får se på folk som Greg Doucette eller Layne Norton en gang. Begge har doktorgrad.

Greg Doucette virker ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen. Ufyselig type i tillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lilleluring

Er som menn de liker og se på silikon damer men ender opp med ei normal pen dame. Fordi de er noe og ta vare på. 

Og damer kan se på slike menn men vil ikke ha en som kjæreste. 

Litt er greit og fint men så svær som ha på bilde NEI takk!! 

Gi meg en ekte mann som gir meg glede i livet, ikke en somkun tenker på trening, proteinpulver og seg selv og utseende... Gi meg et lykkelig liv... Men ja tren litt og ta litt vare på deg selv, ikke forfall liksom ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kvalmt og ekkelt. Konebanker look med narsissistiske trekk å andre type personlighetsforstyrrelser er vibber jeg får av slike menn, snakker av egen erfaring

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

candykiss skrev (11 minutter siden):

Nei kvalmt og ekkelt. Konebanker look med narsissistiske trekk å andre type personlighetsforstyrrelser er vibber jeg får av slike menn, snakker av egen erfaring

this

Anonymkode: 980bd...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleluring

Jeg har aldri likt sånne menn og aldri giddi og datet dem. Men plutselig ble jeg sammen med en som trener mye og er opptatt av det... Jeg blir seriøst gal av og høre setningen "jeg skal trene" eller høre setingen "jeg kan ikke spise ditt og datt" eller setningen "jeg må ta en shake".... Vist jeg står i speilet i undertøy, nysminket og fin så er det ikke alltid det er meg han ser på i speilet, det er han selv, der han flekser ... Jeg vet seriøst ikke om dette forholdet kommer til og vare.... For alt skal dreie seg om han og hans kropp.... 

Blir det noen gang slutt så skal jeg aldri noensinne bli sammen med en sånn engang til.... Og jeg har aldri likt sånne menn generelt... Men vi fikk en kjempe god tone da vi begge sliter med psyken og da tenkte jeg at jeg må slutte og ta "alle under en kam" for endelig etter 6 år var jeg helt over eksen og det vonde bruddet og kjente jeg endelig hadde fått kjærestefølelser for noen igjen, og det var så godt.... 

Egentlig liker jeg best menn med litt ekstra fett på kroppen og som ser MEG og gir meg livsgnist og gjør at JEG føler meg fin og sexy... Med han jeg er sammen med nå så føler jeg meg ikke så sexy selvom jeg egentlig bør det for jeg er slank og trener littegrann og passer på åssen jeg ser ut. Mange gutter som er tiltrekt av meg så vet egentlig at det ikke er No spes feil med meg, men typen er så opptatt av seg og sitt utseende at det rett og slett går uttover selvtilitten min... Desverre... 

Endret av Lilleluring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...