Gå til innhold

Tjener svært bra, hva er passende bursdagsgave til kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det kommer an på hvor lenge dere har vært sammen.

Siden hun er student er det sikkert mye hun heller trenger enn smykker og slikt. Det kommer også an på hvilke interesser hun har, men dette kan være rom for en personlig gave. 

Gavekort på spa, en flaske vin, en ulltrøye og ullsokker hadde jeg blitt glad for. (Jeg fikk stort sett bare billig nips og sexy undertøy selv på den alderen).

Har dere vært sammen en stund kan god vinterjakke, ryggsekk og slikt være passelig. Husk byttelapp.

Jeg liker gaver som sier omsorg. Du vil holde meg varm :)

Anonymkode: 60d62...0f3

Helt enig! 😊 Husker de gavene som var omtenksomme.

Anonymkode: 177c1...01a

• Liker 1
Skrevet

Jeg antar du er glad i kjæresten din og har lyst til å gi noe som virkelig betyr noe for henne. I så fall vil jeg anbefale deg å gi noe som snakker hennes kjærlighetsspråk.

Hvis hennes språk for eksempel er tid sammen, kan en helgetur sammen være mye smartere enn en gave. Men hvis hun har gaver som kjærlighetsspråk, vil en gave bety mye.

Hvis du ikke vet hennes kjærlighetsspråk, ja, så kan dere jo ta en test. 💜

Skrevet

Opplevelse

Anonymkode: 95eb9...0b6

Skrevet

Hun er student og jente. Ville spurt henne. Kanskje hun ønsker seg vinterjakke eller noe annet kult av klær eller sko/støvletter.

Strikke genser eller sånn strikka vest, så hun får det lunt og godt når sitter og leser. Barne Røros pledd. Det litt større. Koster ca 1000kr. Finn en mer nøytral farge. Jeg har det sorte og hvite med sau. Perfekt å tulle rundt underkroppen om fryser lett når sitter og leser. 

Ville kjøpt noe mtp at hun er student og ikke har så god råd til å unne seg ting. 

Beløp? Er dere i et fast forhold så ca noe innenfor 2000kr. Mindre hvis det er ganske nytt forhold. 

Anonymkode: 8e74c...2ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...