AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Har fast jobb med årslønn på ca 900.000 kr, har en kjæreste som er student, hun har bursdag i neste måned, hva er passende nivå på bursdagsgave til henne? altså i kr? Anonymkode: eb071...909
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Min første bursdagsgave til min mann var en langweekend til ca 10 000 kr for oss begge. Vi tjente begge rundt en million i årslønn da. Anonymkode: a1c95...2cc
visp Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Om hun er student vil det ikke føles så bra å få altfor dyr gave, tenker jeg. Hun kan neppe gjengjelde det. Spør noen kamerater hvilket nivå de ligger på til sine partnere. 1
PM75 Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 Hvor lenge har dere vært et par? Det betyr jo noe i denne sammenhengen. Hvis du har lyst til å gi noe kostbart uten at hun føler at hun må gjøre det samme, så vil jeg foreslå en felles opplevelse. Om det er leie av badstue, ut å spise, date på skytebanen, spa eller noe annet, er avhengig av hva dere to liker å oppleve sammen. 2
Cuntzilla Skrevet 7. september 2021 #6 Skrevet 7. september 2021 Ville bare kjøpt det jeg visste hun ble veldig glad for og ikke tenkt så mye på beløpet. Om det blir litt dyrt, så kan du jo legge til at hun ikke må ta det som press på å bruke samme tilbake. Men antar jo dere skjevfordeler litt allerede, altså at det er naturlig at du spanderer mer ute eller på reise og slikt, sånn at det ikke burde være noe å bekymre seg for. Du kjenner henne jo bedre enn oss og har bedre forutsetning for å vite om hun blir kjempehappy eller kjempestressa over å få en ny iPhone eller noe. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #7 Skrevet 7. september 2021 Et finere smykke kanskje. Anonymkode: aaa3f...d46
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. september 2021 #8 Skrevet 7. september 2021 Hvor lenge har dere vert sammen? Jeg hadde syntes det var ekstremt ubehagelig å få en upersonlig svinedyr gave fra kjæresten som jeg bare hadde vert sammen med i noen mnd. Som flere andre sier, finn en gave som er personlig som hun setter pris på, jeg hadde satt aller mest pris på en felles opplevelse, men du vet best hva akkurat hun hadde likt.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #9 Skrevet 7. september 2021 Hadde jeg vært student nå og vinteren er for døra hadde jeg satt pris på en vinterjakke/regnjakke. De to første årene jeg studerte hadde jeg ikke ekstrajobb og ønsket meg vintertøy,regntøy, joggesko, sko i bursdag og julegave. Anonymkode: 5045c...94a
Strange Doll Skrevet 7. september 2021 #10 Skrevet 7. september 2021 PM75 skrev (7 timer siden): Hvor lenge har dere vært et par? Det betyr jo noe i denne sammenhengen. Hvis du har lyst til å gi noe kostbart uten at hun føler at hun må gjøre det samme, så vil jeg foreslå en felles opplevelse. Om det er leie av badstue, ut å spise, date på skytebanen, spa eller noe annet, er avhengig av hva dere to liker å oppleve sammen. Enig i den Jeg syns ikke det var så stas å få dyre gaver som student når jeg ikke hadde noen sjans til å gi tilsvarende tilbake opplevelser er perfekt
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #11 Skrevet 7. september 2021 Du får spørre henne hva hun ønsker seg. Det kan være det er noe hun trenger som blir en fin gave. Anonymkode: d83e9...41d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #12 Skrevet 7. september 2021 Hm, fikk så enormt lyst til å fortelle alle om den gode lønna mi. Hvordan gjøre det🤔? Anonymkode: 106dd...64a 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #13 Skrevet 7. september 2021 Det kommer an på hvor lenge dere har vært sammen. Siden hun er student er det sikkert mye hun heller trenger enn smykker og slikt. Det kommer også an på hvilke interesser hun har, men dette kan være rom for en personlig gave. Gavekort på spa, en flaske vin, en ulltrøye og ullsokker hadde jeg blitt glad for. (Jeg fikk stort sett bare billig nips og sexy undertøy selv på den alderen). Har dere vært sammen en stund kan god vinterjakke, ryggsekk og slikt være passelig. Husk byttelapp. Jeg liker gaver som sier omsorg. Du vil holde meg varm Anonymkode: 60d62...0f3 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #14 Skrevet 7. september 2021 Dorullnisse som du har lagd selv? Neida. Hva med besøk på fin restaurant eller helgetur med overnatting? Eventuelt kjøpe noe hun trenger eller ønsker seg. Anonymkode: 6df39...c89
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #15 Skrevet 7. september 2021 visp skrev (8 timer siden): Om hun er student vil det ikke føles så bra å få altfor dyr gave, tenker jeg. Hun kan neppe gjengjelde det. Spør noen kamerater hvilket nivå de ligger på til sine partnere. Hvorfor i all verden skulle ikke en student sette pris på en dyr gave? Hva liker hun da? For noen er et smykke fint. Jeg hadde ikke satt pris på et dyrt smykke (utover å sette pris på tanken). Jeg har kjøpt bursdagsgaver og julegaver til min mann for alt fra 500 til 15 000, kommer an på hva jeg hadde lyst å kjøpe akkurat da, og hvor god råd jeg hadde akkurat da. Er sykepleier, så tjener helt gjennomsnittlig. Fine ting som man kanskje ikke unner seg selv som student, som du må vurdere om passer henne: - turutstyr, typ fjellsekk, telt, liggeunderlag, sovepose, fjellstøvler, norrønajakke eller hva nå slags merke hun evt liker… - en kattunge eller valp av en rase hun ønsker seg (jeg hadde dødd av lykke, men vær i så fall helt sikker på at hun ønsker seg deg og ikke bare drømmer om det på en hypotetisk måte!) - et par fine støvletter - en dag på spa med massasje, ansiktsbehandlinger etc. Eller om du synes det blir dyrt, kun massasje (ansiktsbehandlinger kan tolkes som at du synes hun trenger det) - treningstøy dersom hun trener mye - fint håndfarget luksusgarn, nok til en jakke/genser, dersom hun strikker - skikkelig pil og bue (jeg fikk det en gang, ble suuuperglad!) - gavekort på en skikkelig fin tatovering (jeg ønsker meg fullsleeve men har ikke råd!) - en fin/kul vinterkåpe, dunjakke etc Anonymkode: df91c...d93
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #16 Skrevet 7. september 2021 Gi henne det beste du har. Anonymkode: cbc72...0bd
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #17 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvorfor i all verden skulle ikke en student sette pris på en dyr gave? https://forum.kvinneguiden.no/topic/1500408-han-kjøpte-den-nyeste-iphonen-til-meg/ Anonymkode: 4b7cb...d18
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #18 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har fast jobb med årslønn på ca 900.000 kr, har en kjæreste som er student, hun har bursdag i neste måned, hva er passende nivå på bursdagsgave til henne? altså i kr? Anonymkode: eb071...909 Synes du burde spørre de du har rundt deg som har gode forhold, ikke på måfå her inne. Anonymkode: 4b7cb...d18
Lorieen Skrevet 7. september 2021 #19 Skrevet 7. september 2021 Subtil skrytetråd much? Den beste gaven er for øvrig noe hun ønsker seg og blir glad for. Ta utgangspunkt i hennes interesser, så kan det neppe slå feil.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #20 Skrevet 7. september 2021 En opplevelse Anonymkode: 3364c...b0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå