Gå til innhold

Min søster har modellutseende, samboeren har vært utro mot henne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster ser veldig bra ut, hun har hatt samboer i 5 år, de flyttet sammen etter vgs for å studere. Hun er slank og trent og har suksess på studiene. Hun sier at han har vært utro, og har flyttet til ei venninne, mens hun etter nytt kollektiv. Jeg er selv singel og jomfru, hvordan kan en kar med så fin dame være utro, når han har så mye....

Mvh M20

Anonymkode: 04f80...692

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det å være pen er noen garanti mot utroskap, altså. Det finnes utrolig nok andre kvaliteter i et menneske

• Liker 16
Skrevet

Utseende er ikke alt.

• Liker 5
Skrevet

fordi det ikke kun kommer an på utseende.

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke man er utro fordi man ikke finner sin partner attraktiv. Det handler vel mer om noe inne den som er utro.

• Liker 4
Skrevet

Pen og sexy er ikke nødvendigvis det samme.

Anonymkode: 25252...427

• Liker 1
Skrevet

Noen er sikkert utro pga mindreverdighetskomplekser. De føler kanskje at de må kompensere for å være den minst attraktive i forholdet ved å være den som drar flest sexpartnere. Liksom for å bevise noe for seg selv? Uansett, stusselig oppførsel, verre enn lausbikkjer. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Dersom mannen er utro mot dama si, handler det ikke om dama hans og hvordan hun ser ut, men om at han er et pillråttent menneske med elendige verdier. 

Endret av Lorieen
  • Liker 6
Skrevet

Utroskap er forkastelig!

Når det er sagt; du er så opphengt i utseende til søsteren din. Utseende har minimalt å si, det er personlighet, felles kjemi, kommunikasjon, felles interesser og lignende som er viktig i et godt forhold. Dette erfarer du nok selv også når du får litt flere år på baken😊

Anonymkode: fce95...a4e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min søster ser veldig bra ut, hun har hatt samboer i 5 år, de flyttet sammen etter vgs for å studere. Hun er slank og trent og har suksess på studiene. Hun sier at han har vært utro, og har flyttet til ei venninne, mens hun etter nytt kollektiv. Jeg er selv singel og jomfru, hvordan kan en kar med så fin dame være utro, når han har så mye....

Mvh M20

Veldig enkelt. Hun vil ikke ha sex eller er helt fraværende når de har sex. Da hjelper pent ytre veldig lite når hodet mangler.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mvh M20

Du bygger spørsmålet på feil premiss. Handler jo ikke om partneren - hvor  modellpen eller god/snill søsteren din er. Det handler jo om han hun er med. Hva slags små narsissistisk kryp, uten selvrespekt han er.

Du kan ikke lese ut fra et menneske sitt utseende om han/ hun vil være ærlig, utro, trofast eller slem. Det er det alltid personligheten som vil avgjøre - hvem personen faktisk er. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mvh M20

Hva med alle kjendiser som opplever utroskap? 

Er man en drittsekk så bryr man seg ikke om hva man har. 

Anonymkode: e741a...63b

• Liker 2
Skrevet

Min ex sa til meg etter at jeg oppdaget utroskapen, at hvis jeg hadde vært Miss Universe så hadde han likevel vært utro.

Anonymkode: 28dd2...b32

• Liker 1
Skrevet

Enig med de over. Det handler mer om den som er utro enn de den er utro mot. Det handler ikke om at partneren er stygg. Det handler om at den som er utro har dårlig moral. Søsteren din må ikke lete etter feil på seg selv. Feilen ligger hos han som var utro! Han hadde nok vært utro uansett hvem han hadde vært sammen med! Han klarer seg nok ikke med å være kun med én kvinne. Han må ha flere. Enten det, eller så har han forelsket seg i den han var utro med. Helt feil måte å gjøre det på, selvsagt,uansett.

Anonymkode: cde9c...384

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...