Gå til innhold

Usikker på fleire barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi har eit barn frå før som snart blir 3 år. Vi prøvde eit år før eg vart gravid med neste barn, mista diverre i uke 15. Etter ein vanskelig MA så har eg blitt veldig usikker på om eg eigentlig vil ha fleire barn. Eg veit ikkje om det på grunn av den psykiske belastninga? Ein del av meg synest vi har det fint som vi har det nå, mens ein anna del av meg virkelig vil ha eit barn til.

Mannen vil eigentlig ikkje ha fleire barn, men han er okey med å få eit barn til fordi det er viktig for meg. Då er vi enige om at vi stopper på to barn, og det er eg heilt okey med. Samtidig kjenner eg at det kanskje er litt rart å få eit barn til når han eigentlig er nøgd med eit barn. Berre så det er klart eg har ikkje brukt store krefter eller timesvis med mas for å "overbevisa" han om å få eit barn til altså. Det var meir sånn, han er med på det men det er ikkje så nøye for han personlig. Det er ein forskjell er det ikkje? Folk er vel som regel ikkje 100% enige om kor mange barn man skal ha.

Kjenner kanskje at ein del av meg er litt sånn helsike så drit det var å gå gravid nå i sommar. Første graviditeten min var eigentlig fin. Men den siste var virkelig eit helvete! Så eg er litt redd for at eg skal gå igjennom same dritt på nytt.

Kva hadde du gjort? Kva tenkjer du? Eg blir ikkje klok og eg er vanligvis ein person som virkelig veit kva eg vil.

Anonymkode: 8a82b...e72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...