AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Jeg går turnus, og jobber derfor kveldsvakt i morgen. Samboeren min tok dose 2 av koronavaksinen i dag. Han fikk litt feber av dose 1, så er jo en sjanse for at han blir dårligere av dose 2. Har jeg rett på fri fra jobb for å være hjemme med barnet HVIS han blir så dårlig at han sliter med å være hjemme med en aktiv ettåring? Eller må vi evt. prøve å få barnevakt? Dette er jo bare hvis han blir syk, er jo mulig han ikke reagerer også. Vet ikke helt hvordan dette fungerer, da barnet ikke er sykt og den ene forelderen faktisk er hjemme.. Anonymkode: 9cf42...28e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Ja, det har du. Det går på syk barnepasser. Anonymkode: b24e1...b2f 3
Festlig Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Da tar mannen seg sammen og står an av.. Det må kunne gå an å ta seg en Paracet og gjøre det beste ut av det. Du kan ikke behandle mannen som et lite sykt barn .. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Det beste hadde vært om mannen passet på å få vaksinetime når du har dagvakt (og dermed også barnehage?) Men ja, du kan være hjemme pga syk barnepasser. Går av samme kvote som sykt barn. Anonymkode: 4d7c8...1f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå