Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er såååå lei! Mannen snorker sol en gal, og grynter og fiser.. jeg har ikke sjans uten ørepropper 🙈 Flere av oss??

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Pga bråk utenfra.

Anonymkode: 5cf11...795

• Liker 2
Skrevet

Jepp! Sovet med det hver dag i 20 år. Får ikke sive av lyder…

Anonymkode: 234f5...6b8

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal du sove med ubehagelig propper når fordi mannen din bråker? Be han flytte inn på eget rom eller gjøre noe med snorkingen

Anonymkode: 6eb7d...9da

• Liker 2
Skrevet

Ja, men det har jeg gjort i 20 år. Våkner av den minste lille ting. 

Anonymkode: 68cbb...c0e

• Liker 2
Skrevet

Han snorker ikke hver natt, men starter av og til i løpet av natten. Våkner jeg av det, så legger jeg meg på et annet rom og sover videre. Ørepropper orker jeg ikke.

Anonymkode: 242d7...e49

Skrevet

Har han vært hos noen å sett om det kan gjøres noe med snorkingen? Å ang promp, er det så ofte at du faktisk holdes våken av det så må han ta en titt på kostholdet. 

Anonymkode: b062f...ee0

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg er nødt til å bruke ørepropper hver natt pga. støy i nabolaget; både i bygget der jeg bor og i området rundt.

Anonymkode: c895a...5eb

Skrevet

Om min snorker som et uvær så kan det hende at jeg dulter litt borti, om det ellers er litt så synes jeg det er trygt og så sovner  jeg relativt fort. Snork! :rodmer: 

Skrevet

En gammel sliterpub nedi gata her ble EKSTREMT bråkete da SIO åpnet et studenthus rett i nærheten, og måtte sove med propper hver eneste natt. Fikk sove igjen da det ble koronastengt, men da de åpnet i våres var det helt grusomt. Endte med å gi opp og flytte.

Var hos legen i sommer, og det ser ut til at øreproppene har ført til både vokspropper og infeksjon. Kanskje begynnende tinnitus på venstre øre. Ville vært veldig forsiktig med langtidsbruk av propper etter den opplevelsen. Skal aldri bo i et bråkeområde igjen, og får jeg en snorkepartner blir det hvert vårt soverom.

Anonymkode: 365e0...a01

Gjest laPistola
Skrevet

Ja, hver natt pga naboen over. Det begynner og tære på, har mye smerter og kløe i ørene 😞

Skrevet

Bruker Bose sleep buds og det reddet samlivet og ørene mine 🥰 Og ja han er operert for snorkingen men det har altså da ikke fungert. Han jobber også i forsvaret og er topptrent, så det går ikke på kroppsvekt heller. Bare sånn før noen rekker å kommentere det siden de tror det er så enkelt som å fikse med kirurgi.

Anonymkode: 95e2b...b96

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...