Gå til innhold

Tyder det på at han runket han etter bildet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok ut et bilde av lårene mine, med noen håler i tightsen etter treningsturen min. Han likte det og dobbelt liket det nå på kvelden. Mannen er 40. Han har kone hjemme..(frustrerende nok) Dere menn kan svare. Orker ikke hissige kvinnfolk😂

Anonymkode: da4af...0f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂😂😂😂

Anonymkode: fe4fa...694

• Liker 5
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Eller det kan tyde på at han store fingrer, liten mobil og er en smule triggerhappy? 

Skrevet

Er det noe du er opptatt av, har du lyst til at han skal runke til bildet ditt.Selv synes jeg det er skikkelig turn on når noen runker til bilder av meg, tenner meg sykt

• Liker 1
Skrevet
Jentegutt skrev (13 minutter siden):

Er det noe du er opptatt av, har du lyst til at han skal runke til bildet ditt.Selv synes jeg det er skikkelig turn on når noen runker til bilder av meg, tenner meg sykt

Tenner meg.... Jeg hadde på meg en tights og viste litt av magen min. Jeg vet han liker meg litt fra før.. Hva er sannsynligheten at han tok seg en kjapp en til bildet? Iom at han igjen likte det på kvelden.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg tok ut et bilde av lårene mine, med noen håler i tightsen etter treningsturen min. Han likte det og dobbelt liket det nå på kvelden. Mannen er 40. Han har kone hjemme..(frustrerende nok) Dere menn kan svare. Orker ikke hissige kvinnfolk😂

Mann her.Tror nok vi kan slå fast at han har runket etter bilder ditt ja..trykker jeg dobbel like betyr det alltid dobbelrunk!

Jess, her er det ikke rom for det minste fnugg av tvil etter mitt skjønn...!

Skrevet

Hva faen er det her egentlig ? 

Anonymkode: 1ab81...6ab

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tenner meg.... Jeg hadde på meg en tights og viste litt av magen min. Jeg vet han liker meg litt fra før.. Hva er sannsynligheten at han tok seg en kjapp en til bildet? Iom at han igjen likte det på kvelden.. 

Visst han liker deg er det sannsynlig at han runker til bilder av deg 😁

Skrevet

Kan du ikke bare legge ut et bilde av tightsen din så vi kan se om det er runkemateriale?

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Whistler said:

Kan du ikke bare legge ut et bilde av tightsen din så vi kan se om det er runkemateriale?

hehe enig, whistler fra bw ?

Skrevet

Helt ærlig om han hadde gjort det hva er det som er big deal? Ta det som et kompliment enkelt å kompliment at du fikk en like. Slutt å overtenk.

Anonymkode: bc95c...0b9

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Spør ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...