Gå til innhold

Hvor mange sykedager trengte dere etter vaksinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min tok første dose med Pfizer sin iten bivirkninger. 2 dose var Moderna og han har slitt i snart en uke nå. Tok den onsdag ettermiddag, fikk influensafølelse på kvelden og måtte være hjemme fra jobb tors og fredag med sterk influensa sengeliggende hele helgen. I dag forsøkte han seg på jobb, men var svært sliten og uvel, så han måtte gå hjem. Han sier han blir hjemme i morgen også om det er like ille. Han er vanligvis aldri borte fra jobb og synes dette begynner å bli vanskelig. Andre sier de bare er dårlige 1-2 dager og han føler seg som en pingle. Men regner med han bare er uheldig? Er dette helt vanlig eller bør vi være bekymret?😕 Han er bare 27 år og sprek og rask ellers.

Dere andre som har tatt Moderna vaksine, hvor dårligere ble dere etter andre dose og hvor lenge måtte dere være hjemme fra jobb?

Anonymkode: 6556b...350

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han tatt coronaprøve? Kan jo få det samtidig som man tar sprøyten (får såklart ikke corona av sprøyten)

Anonymkode: 158d3...45d

• Liker 1
Skrevet

Sykmeldt i 3 mnd

Anonymkode: aaead...c80

• Liker 4
Skrevet

Ble ikke dårlig. Bare øm i armen. 

Anonymkode: ac727...24a

• Liker 5
Skrevet

0 dager fravær. Fikk feberfølelse på kvelden, men bra nok til å jobbe dagen etter fra hjemmekontor. Hadde muligens tatt en sykedag hvis jeg ikke hadde mulighet til hjemmekontor.

Anonymkode: ba65c...95d

• Liker 2
Skrevet

Har han prøvd å ta et par paracett? For meg utgjorde det stoooor forskjell. Jeg var på jobb dagen etter, med paracett'en 👍

FB_IMG_1628625329443.jpg

Anonymkode: eb6b3...827

• Liker 7
Skrevet

Null dager, litt vondt i armen begge nettene rett etter begge to.

Anonymkode: cca6d...9d9

• Liker 3
Skrevet

Jobbet som normalt, var supertrett dagen etter aztra og hadde frostrier på kvelden. 

Skrevet

Var ikke borte noen dager. Paracet og ibux var nødvendig, men man er ikke sjuk etter vaksinering så det er bare å komme seg på jobb. 

Anonymkode: b2de1...a99

• Liker 1
Skrevet

Litt ør i toppen i noen timer etter dose to. Ellers bare bittelitt øm i armen dagen etter. Første dose førte til litt mer ømhet i 2-3 dager - ellers ingenting. 2x Moderna her og skjønner jeg var heldig med å ikke merke noe særlig. Kvinne 33. 

Anonymkode: 3b8d2...0ac

Skrevet

Trengte to, tok null. Bare å stramme seg opp

Anonymkode: af776...33a

Skrevet

Ingen. Ble litt uggen mot kvelden, og kjente jeg hadde litt feber samme natt, men det gikk over og var i fin form til jobb dagen etter. 

Anonymkode: 09125...7d9

• Liker 1
Skrevet

Trengte flere uker. Fikk masse bivirkninger.

Anonymkode: 543a7...566

• Liker 1
Skrevet

Ingen. 

Første dose var Moderna, andre dose var Pfizer. Bare litt øm i armen begge ganger, kanskje litt trøttere enn vanlig. 

Anonymkode: fe84c...2dc

Skrevet

Ingen. Hadde null bivirkninger (utenom vondt i armen som resten av folket). 
han kan jo faktisk være syk syk da, og at det ikke er bivirkninger (tilfeldigheter). Er han dårlig så er han dårlig, vi kan alle bli satt ut av spill av sykdom uansett hvor friske og spreke vi måtte være. 

Anonymkode: e452c...175

Skrevet

Er jo mye forskjølelsevirus ute å går også nå. 
er det en ting denne pandemien burde lært folk så er det å respektere når man er syk og holde seg hjemme. 

Anonymkode: 34a05...164

• Liker 2
Skrevet

Måtte være hjemme to dager. 
Hadde 39.6 i feber på det meste og har seriøst aldri før vært så dårlig i mitt voksne liv.

5 dager etter vaksinen nå og er i grei form, men fortsatt tappet for energi og i skral form. Er tilbake på jobb, men følte jeg jobbet for halv maskin i dag.

Anonymkode: 94351...525

Skrevet

Var hjemme i to dager.

Anonymkode: c201c...41c

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Er jo mye forskjølelsevirus ute å går også nå. 
er det en ting denne pandemien burde lært folk så er det å respektere når man er syk og holde seg hjemme. 

Anonymkode: 34a05...164

Ja! Om det er det eneste folk tar med seg nå når vi nærmer en oss normal, så må det være dette. Er du syk - eller bare forkjølet, i hvert fall om du har mulighet for hjemmekontor - hold deg hjemme! 

Anonymkode: 09125...7d9

• Liker 1
Skrevet

Jeg er glad jeg er på AAP for jeg har vært dårlig i snart 10 uker etter siste dose. Fikk pfizer begge gangene. Første gang ble jeg bare øm i armen ett par dager.

Anonymkode: c9fb0...a1d

• Opprett ny...